Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Loire Vapeur - French Macaron Conclusion



Όταν πρωτοείδα λοιπόν αυτά τα υγρά σε ελληνικό e shop, μου κίνησαν την περιέργεια από την αρχή. Ένα ένστικτο με οδήγησε στο να υποθέσω ότι το αχλάδι και η καρύδα θα ήταν πολύ καλά. Η τιμή τους βέβαια, είναι κάπως απαγορευτική για τυφλή δοκιμή. Εδώ έρχεται άλλη μια συζήτηση η οποία κρατάει καιρό και αφορά τα δείγματα. Οπότε ήταν μεγάλη χαρά για μένα η εύρεσή τους σε τιμή η οποία είναι ανεκτή για μια δοκιμή. Τέσσερα υγρά, και τα τέσσερα διαφορετικά, ενώ θα περίμενε κανείς να είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα με απλά διαφορετικό άρωμα. Αυτό μου δημιουργεί κάποιες σκέψεις. Καλές, όπως το ότι δεν συνεργάζεται το ίδιο κάθε γεύση με μια συγκεκριμένη βάση, και κακές, όπως το ότι είναι πιθανόν η εταιρεία να έχει ένα θέμα στην επιλογή των ποσοστών αρώματος και στην ομοιογένεια.
Αυτά όμως δεν νομίζω ότι μας αφορούν στο παρόν, οπότε τις αφήνω στην άκρη. Η σειρά με την οποία τα δοκίμασα, παίζει ρόλο. Αν π. χ. δοκίμαζα τη βανίλια μετά από το αχλάδι, θα την έβρισκα επιεικώς απογοητευτική ενώ δεν είναι και τόσο άσχημη. Είναι όμως πολύ πίσω σε σχέση με καρύδα και αχλάδι. Σε γενικές γραμμές, θεωρώ τη σειρά πολύ καλή. Όπως και απόλυτα σωστή τη διάγνωσή μου ότι η καρύδα και το αχλάδι θα ήταν τα κορυφαία. Ιδιαίτερα το τελευταίο, θα το συνιστούσα ακόμα και για τυφλή δοκιμή παρά το κόστος του στην Ελλάδα. Για το θέμα του Hemp Extract το οποίο είδαμε στην εισαγωγή, δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Προσωπικά αν έπεφταν στα χέρια μου θα τα δοκίμαζα, έτσι για την εμπειρία. Αλλά το να πληρώσω τα λεφτά που ζητάνε γι αυτά, με μεγάλη πιθανότητα να μην με ικανοποιούν λόγω της μη ύπαρξης νικοτίνης, δεν θα το κάνω. Παρόλο που δεν επιλέγω τα υγρά μου βάσει αναλύσεων, θα προτιμήσω να μείνω στον μέχρι στιγμής ασφαλή δρόμο της PG, VG, νικοτίνης και αρώματος. Και ένας λόγος παραπάνω γι αυτό, είναι και η επιλογή του κατασκευαστή να μην μου δώσει τις έξτρα διευκρινήσεις τις οποίες ζήτησα γι αυτό το πείραμα. Για το οποίο διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, καθώς στη στενόμυαλη κοινωνία που ζούμε, άντε να εξηγήσεις τι εστί Hemp Extract, καθώς το πιθανότερο είναι να το θεωρήσουν απλά ναρκωτικό! Και με την Ευρωπαϊκή Οδηγία περί ατμίσματος να πλησιάζει την ημερομηνία εφαρμογής, δεν είναι και η καλύτερη στιγμή για πειράματα τέτοιου είδους. Για την απλή σειρά πάντως, έχω να πω ότι αν πέσουν στα χέρια σας, αξίζουν μια δοκιμή. Ιδιαίτερα για το αχλάδι, προσπαθήστε να πέσει στα χέρια σας. Και η καρύδα επίσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου