Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Halo - Evo Grape Vape



Grape Vape, 6mg, KF3.1ES Clone, 0.28mm Kanthal D, 3.0mm MC, 2.45Ω, Nakamitchi.

Προσθέσαμε στη γεύση των ώριμων, κόκκινων σταφυλιών, μια γλυκάδα η οποία συνήθως συναντάται στα γλυκά. Το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία που πλημμυρίζει το στόμα, ένα υγρό το οποίο θα θέλετε να ατμίζετε όλη μέρα.

Δυσκολεύομαι να θυμηθώ αν στις δοκιμές μου έχω συναντήσει σταφύλι έστω αξιοπρεπές. Θεωρώ πως όχι καθώς θα το θυμόμουν. Το άρωμα από το μπουκαλάκι είναι απίστευτα χημικό. Σε σημείο να νομίζω ότι πρόκειται για σιρόπι για το λαιμό. Έβαλα υγρό στον ατμοποιητή και ξεκίνησα.

Θα επιθυμούσα να εκφραστώ πολύ πιο άσχημα από όσο θα κάνω εδώ, θεωρούμεθα και κάπως πολιτισμένοι. Τα πράγματα είναι πολύ πιο άσχημα από το καρπούζι. Πολλοί θα πουν ότι αυτό το υγρό τους θυμίζει κολόνια, σαπούνι, καθαριστικό ή δεν ξέρω τι άλλο. Εμένα μου θύμισε κάτι άγνωστο στους περισσότερους. Τα φοιτητικά μου χρόνια που είχα πλακωθεί στα γυμναστήρια, έπαιρνα μια κρεατίνη σε υγρή μορφή η οποία λεγόταν Xtra Advantage Pro. Πανάκριβη, με καλύτερη απορροφητικότητα από την κρεατίνη σε σκόνη, δεν χρειαζόταν να την παίρνεις σε μέρες ξεκούρασης, δεν είχε υποπροϊόντα κατά τη χώνεψη και είχε γεύση σταφύλι. Καλύτερα να πω γεύση Grape Vape. Μεταλλική, χημική γεύση. Άδειασα τον ατμοποιητή και τον βύθισα σε σαπουνόνερο.

Για την ιστορία, να πω ότι υπάρχει επίμονη επίγευση και το χτύπημα είναι ελαφρύ. Δεν θα το συνιστούσα! 0/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου