Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Innovation Flavours - Cuba



0 mg, Erlkonigin Clone, 1.5Ω, Kanthal A1 0.25mm, MC 2mm.

Τελευταίο από τα υγρά που μου παραχωρήθηκαν για δοκιμή, και έπιασα στα χέρια μου το μοβ κουτάκι που απεικονίζει ένα ποτήρι «Ron y Cola» και τη σημαία της Κούβας. Παράξενο, καθώς η εταιρεία το κατατάσσει στα καπνικά της. Εντελώς διάφανο το υγρό, γεγονός το οποίο ανέβασε την καχυποψία μου. Άνοιξα το μπουκαλάκι και το έφερα στη μύτη. Με κόπο κατάφερα να αναγνωρίσω μια ζαχαρένια μυρωδιά και απολύτως τίποτα άλλο.
Η ελπίδα μου γεμίζοντας τον ατμοποιητή, ήταν να συναντήσω ένα βαρύ πουρένιο υγρό, με δυνατή αλλά γλυκιά γεύση ρούμι. Όχι μόνο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου, αλλά μου δημιούργησε και απορίες. Το υγρό είχε μια γεύση γλυκιά, που παρέπεμπε σε γλυκό με ψητή ζύμη, ενώ έδινε την εντύπωση ότι είχε και κανέλα, μόνο εντύπωση όμως, αφού στην πραγματικότητα μάλλον άρωμα κόλα ήταν. Για την ακρίβεια, το υγρό μου έδωσε την αίσθηση ότι ήθελε να προσομοιάσει κάτι σαν Danish, με όλα τα στοιχεία να είναι εντελώς υποτονικά. Συνέχισα να το ατμίζω με την ελπίδα να μπορέσω να αναγνωρίσω κανένα στοιχείο ακόμα αφού το συνηθίσω αλλά και πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Το μόνο που έχει να δώσει αυτό το υγρό, είναι μια έντονη γλυκάδα και ένα αίσθημα ζύμης και κανέλας. Αλλά μουσαντένιας κανέλας, Τα ίδια αισθήματα μου προξένησε και η ρινική εισπνοή αλλά και η εκπνοή, με το ντουμάνι να είναι άφθονο και το χτύπημα κάπως υπαρκτό, παρότι πρόκειται για μηδενικό υγρό. Δεν μπόρεσα με τίποτα να καταλάβω ούτε τι σχέση έχει το υγρό με την Κούβα, ούτε τι δουλειά έχει στα καπνικά της εταιρείας. Περισσότερο θα του ταίριαζε νομίζω η ονομασία Serbet παρά οτιδήποτε άλλο. Τελικά, κατέληξα στο ότι πρόκειται για κάτι εντελώς απροσδιόριστο, το οποίο όμως οι λάτρεις της γλυκάδας μπορεί και να λατρέψουν. 40/100 με αρκετή επιείκεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου