Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

DEA - Introduction


19 από τα 24 υγρά της εταιρείας, έπεσαν στα χέρια μου για δοκιμή, μαζί με τη σκέτη βάση. Τα πρώτα τέσσερα την 10η Ιουλίου 2014, τα οποία τα έφεραν στο e-tsigaro Κέρκυρας, και τα υπόλοιπα 15 μου τα έστειλε το Ηλεκτρονικό Τσιγαράδικο το Νοέμβριο. Η εταιρεία, παράγει 24 γεύσεις, σε Νικοτίνες 0, 4, 9, 14 και 18 mg/ml, σε συσκευασίες των 10 και 20 ml (με κάποιες γεύσεις να μην είναι διαθέσιμες σε όλες τις νικοτίνες και σε όλες τις συσκευασίες), έτοιμη βάση σε 0 ή 14mg και συσκευασία των 42ml, καθώς και κάποια αρώματα σε συσκευασία των 10ml με ποσοστό αραίωσης να προτείνεται στις 10-15 σταγόνες ανά 10ml βάσης.
Κοντόχοντρα τα δεκάμελα που δοκίμασα, με οδηγίες/περιγραφές/προειδοποιήσεις σε Ελληνικά, Τούρκικα, Πολωνικά, και Γερμανικά, με κάτι ψείρες γράμματα όμως που μου έβγαλαν τα μάτια, και η όρασή μου θεωρείται εξαιρετική!!! Για τις δοκιμές των 4 πρώτων, χρησιμοποιήθηκε Kayfun 3.1ES Clone σε short mode (το αναφέρω λόγω υποτιθέμενης θερμότητας ατμού) με ένα microcoil 2mm Kanthal 0.28 στα 1,9 (μεγάλο σε μήκος MC!!!) πάνω στο SVD, με αλλαγή βαμβακιού και άτμισμα ενός τανκ σκέτης βάσης μέχρι το βαμβάκι να στρώσει. Για τα επόμενα, θα γράψω σε κάθε ένα τι θα χρησιμοποιήσω καθώς δεν τα έχω περιλάβει ακόμα. Μόλις τα τελειώσω, θα γράψω και το συμπέρασμα. Τα υγρά που δοκίμασα, όλα στα 9mg/ml με άγνωστη περιεκτικότητα σε PG/VG. Από την υφή του ατμού όμως, τείνω να πιστέψω ότι η PG υπερέχει κατά πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου