Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ECig - Black Label Cigarillo



Black Label Cigarillo, 6mg

Kayfun 3.1ES Clone, Double Twisted Kanthal A1 0.25mm, 1.5Ω
Erlkonign Clone, Kanthal D 0.28mm, 1.6 Ω

Κατά το σύνηθες πλέον της εταιρείας, όταν έφερα το μπουκαλάκι στη μύτη, δεν ήταν εμφανής καμία χαρακτηριστική μυρωδιά. Ίσως ελάχιστη καπνική μυρωδιά αλλά μέχρι εκεί. Γέμισα τους ατμοποιητές μου και ξεκίνησα, περιμένοντας να γευτώ μία ωραία, καπνική, πουρίσια αίσθηση. Τζίφος!
Το μόνο που μου έδωσε ο 3.1, ήταν μόνο μια πιο ελαφριά και πιο εκλεπτυσμένη έκδοση του Red Label Nocturne. Ίσως με κάποιο διαφορετικό καπνικό αλλά δεν παίρνω και όρκο. Έπιασα τον Erl για να δω μήπως και μου ξέφυγε κάτι αλλά μάταια. Παρόλο που βαθμολόγησα ψηλά το Nocturne, αυτό θα το βάλω στα 50/100. Αφ’ ενός είναι νόστιμο υγρό, αφ’ ετέρου όμως δεν μου αρέσει να παίρνω το ίδιο υγρό, απ’ την ίδια εταιρεία, με διαφορετικό όνομα και ετικέτα, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Σίγουρος για την άποψή μου, δεν μπήκα καν στον κόπο να δοκιμάσω να βάλω σκέτη βάση ή να ερευνήσω την περιγραφή της εταιρείας, ίσως από φόβο μην χρειαστεί να χαμηλώσω
και άλλο τη βαθμολογία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου