Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

American Stars - Miss Maple


Σήμερα λοιπόν πήγα από το e-tsigaro για να δοκιμάσω το Miss Maple και το Grasshopper. Ιδιαίτερα για το πρώτο είχα υψηλές προσδοκίες. Με καθαρό και άδειο ατμοποιητή, μπήκα στο κατάστημα και αφού ήρθε το εσπρεσάκι μου, γέμισα πρώτα με Miss Maple. Αφού έφερα πρώτα το μπουκαλάκι στη μύτη, αναγνώρισα την χαρακτηριστική μυρωδιά από το σιρόπι σφενδάμου και μια βουτυρίλα.
Μη θέλοντας να το πιστέψω, τράβηξα τη τζούρα μου και το άφησα αμέσως στην άκρη. Ως γνωστόν, βουτυρένια υγρά και εγώ δεν πάμε πακέτο οπότε δεν θα ασχοληθώ καν να το βαθμολογήσω. Για την ιστορία, το σιρόπι σφενδάμου είναι πολύ δημοφιλές στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Μ. Βρετανία, όπου συνήθως σερβίρεται πάνω σε Pancakes με βούτυρο. Το έχω δοκιμάσει στη φυσική του μορφή χωρίς βούτυρο φυσικά και εμένα μου αρέσει. Το χρησιμοποιώ και σε μία συνταγή, αλλά δεν είναι της παρούσης. Για όσους λοιπόν δεν έχουν πρόβλημα με το βούτυρο, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσουν μια γεύση όχι και τόσο διαδεδομένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου