Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

DEA - Venere

Παρόλο που το παρέλαβα με το σετ του Ιουλίου, βρίσκω την ευκαιρία να το δημοσιεύσω με τωρινή ημερομηνία προς διευκόλυνση των αναγνωστών και για να είναι όλα μαζί.

Η εταιρεία στην επίσημη περιγραφή, ισχυρίζεται ότι πρόκειται για ένα πικάντικο, ψαγμένο αλλά όχι επιθετικό καπνικό, το οποίο αφήνει την ίδια ικανοποίηση που είχαμε τη στιγμή που σβήναμε το τσιγάρο. Η περιγραφή προφανώς απευθύνεται σε καπνιστές οι οποίοι ψάχνουν το πρώτο τους υγρό, καθώς η τελευταία φράση εμένα μου έφερε στο μυαλό την αηδιαστική μυρωδιά που βγαίνει από το τασάκι εκείνη τη στιγμή.
Το χρώμα του γνωστό και το άρωμά του επίσης: Ovale Black Old Tobacco. Θεώρησα ότι πρόκειται για κλώνο του συγκεκριμένου, το οποίο με είχε αφήσει σχετικά αδιάφορο όταν το είχα δοκιμάσει, και γέμισα τον ατμοποιητή. Όντως η γεύση ήταν ολόιδια, αλλά με πολύ μικρότερη ένταση. Είχε αυτό το χαρακτηριστικό γλυκό και λουλουδένιο άρωμα το Black Old Tobacco, είχε το καπνικό υπόβαθρο, την επίγευση και την ωραία μυρωδιά, αλλά όλα σε τόσο μικρή ένταση που αν δεν το ατμίσεις με καθαρό στόμα, το χάνεις. Αν κάποιος μου το έδινε να το ατμίσω χωρίς να μου πει τι είναι, θα έλεγα ότι είναι Black Old Tobacco, αραιωμένο με βάση 70-30 PG. Μου άφησε ακριβώς την εντύπωση, που θα έπαιρνα αφού έχω τελειώσει ένα τανκ BOT, και έχω βάλει σκέτη βάση στον ατμοποιητή. Κάποιος ο οποίος ψάχνει αυτή τη γεύση σε αυτή τη χαμηλή ένταση, θα το ευχαριστηθεί πολύ νομίζω. Η παραγωγή ατμού σε επίπεδα PG χωρίς να υστερεί και το χτύπημα αρκετά έντονο για 9ρι υγρό. Θα του δώσω τον ίδιο βαθμό που είχα δώσει και στο Black Old Tobacco: 67/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου