Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

DEA - Energy



9mg, Kayfun 3.1ES Clone, Kanthal 0.25mm A1, 2mm διάμετρος, 1.6Ω

Χρώμα που παραπέμπει σε γνωστό ενεργειακό ποτό αποκαλύπτεται όταν το μπουκαλάκι βγαίνει από την εντυπωσιακή μαύρη συσκευασία με τα πράσινα γράμματα. Πλησίασα το μπουκαλάκι στη μύτη και αναγνώρισα μια μυρωδιά η οποία θυμίζει αναψυκτικό πορτοκάλι με Red Bull. Με μία δεύτερη σκέψη, θα άλλαζα το πορτοκάλι με σαγκουίνι. Έβαλα υγρό στον ατμοποιητή και ξεκίνησα. Δυστυχώς άλλη μια απογοήτευση.
Ευτυχώς μικρότερη από τα δύο προηγούμενα. Ειλικρινά, μου θύμισε αποσμητικό χώρου, με άρωμα νυχτολούλουδο. Άφαντη οποιαδήποτε νότα ενεργειακού ποτού, άφαντη επίσης και η γλυκάδα και η οξύτητα που συνοδεύει συνήθως τέτοια ποτά. Αν υπήρχε τσιχλόφουσκα χωρίς ζάχαρη με γεύση νυχτολούλουδο, αυτή θα ήταν. Και εδώ έρχεται το παράδοξο του να κάνεις review σε ένα υγρό αναπλήρωσης. Η μυρωδιά του νυχτολούλουδου μου είναι ιδιαίτερα αγαπητή, καθώς μου θυμίζει καλοκαιρινά βράδια της παιδικής μου ηλικίας. Και ειλικρινά αν το υγρό λεγόταν midnight flower ή moonlight blossom ή κάτι τέτοιο, θα το έκρινα τελείως διαφορετικά. Αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση, παρόλο που μου αρέσει και το άτμισα μέχρι τέλους. 27/100.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου