Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

The Vape Laboratory - Lamda for Λiquid Tetraploid



Lamda for Λiquid Tetraploid, 12mg, Tobecco KF4, Kanthal D 0.28mm, 2.5mm MC, 1.95Ω, Nakamitchi
Το Tetraploid της Lamda είναι η γεύση που θα σας συντροφεύει και θα σας δροσίζει σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ τον υπόλοιπο χρόνο είναι σίγουρο πως θα σας ξυπνά όμορφες καλοκαιρινές αναμνήσεις! Ένας ιδιαίτερος χυμός όπου το καρπούζι και η φράουλα δένουν αρμονικά μεταξύ τους και πλαισιώνονται διακριτικά από χυμούς πορτοκαλιού και lime.

Πολύ ενδιαφέρουσα περιγραφή, με γεύσεις οι οποίες ξεχωριστά ή σε μικρότερα παντρέματα δίνουν συνήθως πολύ ωραίες αποδόσεις. Μου δημιουργεί μια αμφιβολία το πάντρεμα τόσο πολλών φρουτένιων γεύσεων, η καθεμιά με τη δική της ένταση και το δικό της χαρακτήρα.
Όπως επίσης η τόσο υψηλή για τα δικά μου δεδομένα συγκέντρωση νικοτίνης σε μη καπνικό υγρό. Τι να κάνουμε, ας είναι καλά ο φίλος Χρήστος ο οποίος μου έδωσε κάποια ml να δοκιμάσω. Φέρνοντας το υγρό στη μύτη, αυτό που κυριαρχεί είναι το καρπούζι. Περιφέρεται και ένα όξινο άρωμα αλλά άντε να καταλάβεις σε ποιο από τα άλλα τρία φρούτα οφείλεται, καθώς και τα τρία έχουν οξύτητα σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. Υγρό στον ατμοποιητή λοιπόν και πάμε για τα περαιτέρω.

Πράγματι, η γεύση που κυριαρχεί είναι το καρπούζι. Αλλά όταν λέμε «κυριαρχεί», έπ’ ουδενί δεν εννοούμε ότι πρόκειται για υγρό καρπούζι με άλλα συμπληρωματικά στοιχεία. Μαζί του έρχεται και μια ελαιώδης αίσθηση και μια δροσιά τα οποία έχω συναντήσει σε ένα από τα υγρά που θεωρώ κορυφαία στο χώρο των εσπεριδοειδών, το Dr. Stanley Clarks Original Recipe Snake Oil. Και για να το θυμηθούμε λίγο, αυτή η δροσιά δεν προέρχεται ούτε από μενθόλη, ούτε από γλυκάνισο. Είναι σαφώς μικρότερης έντασης από το φιδόλαδο και εμφανίζεται μόνο κατά τη διάρκεια της εισπνοής, μετά χάνεται εντελώς και δεν αφήνει ούτε το στόμα, ούτε τη μύτη να ψάχνουν παλτό να ζεσταθούν, όπως τα περισσότερα υγρά που περιέχουν κάποιο δροσιστικό στοιχείο. Φράουλα ως ξεχωριστή γεύση δεν γεύτηκα, αλλά είναι πολύ πιθανόν να βρίσκεται εκεί ως συμπληρωματικό στοιχείο, αυτό το κάτι που δένει το υγρό. Το πορτοκάλι και το λάιμ δεν ξεχωρίζουν, αλλά προσφέρουν πικράδα, οξύτητα και σπιρτάδα στο υγρό μαζί με την ελαφρώς ελαιώδη του αίσθηση. Μπορεί να μην τα αναγνωρίσει κανείς ως ξεχωριστά στοιχεία, αλλά σίγουρα είναι αναγνωρίσιμη η συνεισφορά κιτροειδών φρούτων στο υγρό. Στη ρινική εισπνοή εμφανίζονται κάποια στοιχεία τα οποία δεν φαίνονται στην περιγραφή, και τείνουν προς κρέμα, ενώ στην εκπνοή από τη μύτη το καρπούζι έχει χαθεί και υπάρχει μια αίσθηση σαν νεραντζάκι. Το χτύπημα είναι αρκετό αλλά εύκολα ανεκτό ακόμα και από μένα, και ας μου αφήνει την αίσθηση του κορεσμένου λαιμού. Άλλωστε, είναι πέντε το πρωί, και από τις επτά χτες το πρωί που πάω σερί, έχω ατμίσει τη μάνα μου και τον πατέρα μου! Η επίγευσή του δεν περιλαμβάνει κάποιο στοιχείο να κυριαρχεί, αντιθέτως πρόκειται για μια φρουτώδη αίσθηση που θυμίζει καλοκαίρι, χωρίς όμως να μπορείς να προσδιορίσεις σε ποιο φρούτο οφείλεται. 

Καλά μου τα είπε ο φίλος μου ο Χρήστος: «Ευχάριστο, φρουτένιο, θα δεις, θα σου αρέσει». Και αφού ξέρει τα γούστα μου, προφανώς το θεωρεί και αυτός ένα πολύ καλό υγρό. Θα συμφωνήσω, πρόκειται για μια εξαιρετική υλοποίηση, που σου μπερδεύει και ταυτόχρονα σου ξεκαθαρίζει πολλά πράγματα. Δεν θα το θεωρήσω καλοκαιρινό υγρό, αλλά ένα υγρό που φέρνει αυτή την ευχάριστη αίσθηση που μας κυριεύει όλους όταν μπαίνει το καλοκαίρι μετά από ένα ζόρικο χειμώνα. Αξίζει ενδελεχή δοκιμή! 91/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου