Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Eliquid France - Sweet Cream No. 24



No. 24, 3mg, Tobecco KF4, Kanthal D 0.28mm, 2.5mm MC, 1.95Ω, Nakamitchi

Το νούμερο 24 της Sweet Cream σειράς είναι μια λαχταριστή ανάμειξη από Cupcake, Cheesecake, κρέμα και καραμέλα.

Περίεργη περιγραφή καθώς κατά τη γνώμη το Cupcake δεν είναι γεύση αλλά είδος. Υπάρχουν δηλαδή cupcakes σε διάφορες γεύσεις. Υπό κανονικές συνθήκες, εάν διάβαζα για υγρό με cheesecake, κρέμα και καραμέλα, δεν θα το δοκίμαζα καν, καθώς η εμπειρία έχει μέχρι στιγμής δείξει ότι συνήθως σε τέτοιες υλοποιήσεις, το βούτυρο πάει σύννεφο
. Η σειρά μέχρι στιγμής, έχει δείξει καλά δείγματα σε παρόμοιες περιπτώσεις, οπότε οι άμυνες μου χαλαρώνουν κάπως και προχωράω στην οσφρητική δοκιμή. Σημειώνω εδώ ότι στην ετικέτα αναφέρονται επίσης ξηροί καρποί και πεκάν. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου καθώς στην αμέσως προηγούμενη ετικέτα, αναφερόταν «ψάρεμα». Επαναλαμβάνομαι, το ξέρω, αλλά είναι κάτι που θα μου μείνει στη μνήμη για πολύ καιρό. Στη μύτη τα αρώματα είναι φανταστικά, και θυμίζουν αφράτο κέικ με καραμέλα. Αν το υγρό είχε μηδέν νικοτίνη, είναι πολύ πιθανόν να κατέληγε στο στομάχι μου αντί για τον ατμοποιητή μου, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Άλλα αρώματα, δεν είναι διακριτά, οπότε διατηρώντας πάντα την επιφύλαξή μου, αποφάσισα για μια ακόμη φορά να ντριπάρω τον κλώνο KF4 μου.

Την πατήσαμε για άλλη μια φορά! Η καραμέλα φαίνεται αλλά επίσης φαίνεται και το βούτυρο! Με τίποτα στον αηδιαστικό βαθμό που έχουν άλλα παρόμοια υγρά αλλά είναι αισθητό. Και για κάποιον που δεν την παλεύει καθόλου με αυτή τη γεύση, αυτό είναι αρκετό για να στείλει τον ατμοποιητή για πλύσιμο και να τον οδηγήσει στο να μην βαθμολογήσει καθόλου αυτό το υγρό. Δεν θα ήταν δίκαιο. Οπότε το αφήνουμε ευγενικά στην άκρη και προχωράμε παρακάτω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου