Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

The Vape Laboratory - RCP Yaya Dream



RCP Yaya dream, 6mg, Phenomenon Zest, Ni200 0.28mm, 2mm MC, 0.12Ω, TC, Nakamitchi

Ένας από τους γνωστότερους κλώνους με φανατικούς φίλους (και εχθρούς) στην Αμερική που «πειράχτηκε» από την ομάδα της RCP για να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα. Το γευστικό αποτύπωμα είναι ένας συνδυασμός από κρέμα μπανάνα, φράουλα, dragon fruit καθώς και επιπλέον ελαφριές νότες άλλων... μυστικών φρούτων. Όπως καταλάβατε, πρόκειται για έναν συνδυασμό άσπονδων φίλων (γλυκό/ξινό) που... "μαλώνουν" για το ποιος τελικά θα επικρατήσει. 

Θεωρητικά, είναι κλώνος του Nanas Cream, υγρό το οποίο δεν έχω δοκιμάσει καθώς όπως είπαμε και στο παρελθόν, με τις κρέμες δεν τα πάω πολύ καλά. Με επιφύλαξη λοιπόν πήρα το μπουκαλάκι στα χέρια μου και το άνοιξα. Στη μύτη, το πιο εμφανές κομμάτι του, είναι η φράουλα. Δύσκολα βρίσκεις καλή φράουλα σε υγρό οπότε η επιφύλαξή μου διατηρήθηκε. Η κρέμα ελάχιστα φαίνεται στη μύτη γεγονός το οποίο με καθησύχασε κάπως. 


Έβαλα υγρό στον ατμοποιητή μου και ξεκίνησα. Η φράουλα είναι κυρίαρχη στη γεύση. Η ποιότητά της θα μπορούσε να είναι καλύτερη αλλά είναι σαφώς ανώτερη από τις περισσότερες που έχω δοκιμάσει, ίσως και στην τρίτη θέση από άποψη πιστότητας. Στην αρχή, δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τα άλλα αρώματα, αλλά μετά από λίγο, έρχεται μια κρεμώδης γλυκάδα στο στόμα οπότε και καταλαβαίνει κανείς τη μπανάνα. Το dragon fruit δεν μου είναι γνωστό σαν γεύση, όταν ήμουν μικρός συνήθως τσάκιζα κανένα καρπούζι, και αντιγράφοντας τον φίλο renesis, «η γιαγιά μου δεν μου φώναξε ποτέ Τρυφωνάκο, έλα να φας το dragon fruit σου.». Στη ρινική εισπνοή, η γλύκα της φράουλας κάνει τη διαφορά, ενώ ακολουθείται από μια όξινη αίσθηση. Στην εκπνοή από τη μύτη, το υγρό θυμίζει φρουτώδες καπνικό. Το χτύπημά του είναι μέτριο και σε επίπεδα αναμενόμενα, αλλά έχει μια τσιγαρίσια αίσθηση, προφανώς οφειλόμενη στην βάση. Η επίγευσή του, σύντομη μεν, γλυκιά και κρεμώδης δε, ενώ η παραγωγή ατμού παραπέμπει σε 50/50 υγρό. Το άρωμα που αφήνει στο χώρο, είναι απλά φανταστικό. Μία εξαιρετική υλοποίηση που μπορεί να μην είναι του γούστου μου, αλλά οι γλυκατζήδες νομίζω ότι θα το προτιμήσουν. 87/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου