Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Cuttwood Vapors - Introduction



Άλλη μία αμερικάνικη παραγωγή έφτασε στα χέρια μου, χάρη στη Fabvape που μου την έστειλε για δοκιμή. Έχοντας κάνει την έρευνά μου, διαπίστωσα ότι τα 4 από τα 5 υγρά έχουν ως συστατικό τις κρέμες που τόσο πολύ απεχθάνομαι. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω δύο πρωτοτυπίες: η μία να χρησιμοποιήσω «εθελοντές» και η άλλη να επιστρατεύσω ένα συνατμιστή που ειδικεύεται στις κρέμες παντός είδους. Έτσι με το που τα έπιασα στα χέρια μου, πήγα από το Vape Corner, στήσαμε ένα Magma και ότι μου μύριζε βούτυρο, το έδινα σε άλλους για επιβεβαίωση. Αφού τελείωσε και αυτή η διαδικασία, πήρα μαζί μου το Boss Reserve και το Mega Melons, και τα άλλα τρία τα άφησα στον Χρήστο, με την παράκληση να μου γράψει ότι μπορεί.

Ο Χρήστος, κατά κόσμον chriscorfu88, είναι παλαίουρας του ατμού. Ήταν αυτός που έδειξε στους περισσότερους από εμάς τι πάει να πει επισκευάσιμος και είναι υπεύθυνος για πολλά υγρά τα οποία έχουμε δοκιμάσει. Δεν κρύβω ότι έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την απόφασή μου να δοκιμάσω τα Black Note. Ειδικεύεται σε ότι έχει να κάνει με κρέμες και custard, με παλμαρέ τεράστιο. Ελάχιστα υγρά τον έχω δει να ατμίζει δεύτερη φορά, και αν είχε όρεξη να γράφει, θα είχε γεμίσει ο πίνακας με τα υγρά που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Με ελάχιστους θα καθίσω να συζητήσω για πολύπλοκα υγρά και την απόδοσή τους, και ο Χρήστος είναι ένας από αυτούς. Η γνώμη του όσον αφορά τα υγρά με κρέμες, βούτυρα και γάλατα, τυγχάνει απόλυτης εμπιστοσύνης από μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου