Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Cuttwood Vapors - Conclusion



Είναι φυσικό ότι δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένο συμπέρασμα για την σειρά καθώς μόνο τα δύο δοκίμασα προσωπικά. Ο Χρήστος όμως έβγαλε, και το παραθέτω αυτούσιο:

«Αυτό που μου ένα ιδιαίτερη εντύπωση Τρύφωνα και στα 3 είναι ότι παρόλο που περιέχουν κρέμες, δεν έχουν καθόλου βουτυρίλα και  η γλύκα τους είναι σε κανονικά επίπεδα παρόλο που είναι εξ’ Αμερικής. Επίσης από ντουμάνι είναι σε πολύ καλά επίπεδα και η νικοτίνη παρότι 3mg ήταν υπαρκτή σε εμένα και την ένιωσα πιο έντονη στο bird brains. CUTTWOOD από εδώ και πέρα θα σε παρακολουθώ πολύ στενά γιατί τα υγρά σου απλά τα σπάνε!!!»

Για να καταλάβετε, μέχρι πολύ πρόσφατα ο Χρήστος άτμιζε 18ρες νικοτίνες, και εδώ και λίγο καιρό κατέβηκε στα 12. Αν λοιπόν λέει ότι κατάλαβε την 3ρα, κάτι ξέρει! Θα διαφωνήσω φυσικά με την έλλειψη βουτυρίλας που αναφέρει, αλλά μην με παίρνετε στα σοβαρά καθώς με την απέχθεια που έχω εγώ στη συγκεκριμένη γεύση, αυτά τα υγρά μου φαίνονται πίτα στο βούτυρο. Φίλε Χρήστο σ’ ευχαριστώ για το χρόνο σου και να είσαι σίγουρος ότι από δω και μπρος, ότι υγρό έρχεται στα χέρια μου που για κακή μου τύχη έχει βούτυρο, θα το παίρνεις εργολαβία. Μπελαλίδικο λογαριασμό άνοιξες.

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά την Fabvape για την εμπιστοσύνη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου