Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Five Pawns - Insignia Series Introduction



Από τις δύο σειρές (Mixology Edition & Signature Series) τις οποίες είχα δοκιμάσει τον Αύγουστο του 2014, η εταιρεία κράτησε τα καλύτερα κατά τη γνώμη της υγρά και δημιούργησε την Insignia Series. Λέω «κατά τη γνώμη της» καθώς θεωρώ ότι τελικά κράτησε τα εμπορικότερα. Και καλά κάνει φυσικά, καθώς οι κατασκευαστές δεν έχουν μπει στο κόλπο ούτε για την ψυχή του πατέρα τους, ούτε για να τους αποδοθεί ο τίτλος της μεγαλύτερης προσφοράς στο χώρο του ατμού. Έτσι, τα πέντε από τα δέκα υγρά που είχε σε κυκλοφορία η εταιρεία, μπήκαν στην κρύπτη (όχι για πάντα σύμφωνα με την εταιρεία) και τα υπόλοιπα πέντε ενώθηκαν σε μία σειρά.

Η αλήθεια είναι ότι απόρησα κάπως όταν ο Θάνος από τη Vapeland με ενημέρωσε ότι μου στέλνει και αυτά τα υγρά μαζί με τα δύο νέα Black Flag Risen. Και ο λόγος είναι ότι τα είχα ήδη δοκιμάσει στο παρελθόν. Του εξέφρασα αυτή την απορία μου και μου είπε ότι έχουν γευστικές διαφορές. Συνέχισα να έχω τις αμφιβολίες μου μέχρι να αποκτήσω ίδια άποψη. Έτσι, όταν ήρθε το πακέτο, είδα και τα νέα δεκάμελα μπουκαλάκια της εταιρείας. Καλή κίνηση, καθώς αφού δεν υπάρχει το Sample Pack διαθέσιμο εκτός του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, είναι ο μόνος τρόπος να τα δοκιμάσει κάποιος χωρίς επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα και χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία. Όλα τα υγρά συνεχίζουν να έχουν σύσταση 50/50 και αυτά που παρέλαβα έχουν νικοτίνη 6mg.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου