Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Baker White - The Business The Ladder



The Ladder, 6mg, KF3.1ES Clone, 0.28mm Kanthal D, 2.5mm MC, 1.64Ω, Nakamitchi.

Ζουμερό πεπόνι και γλυκιά μέντα, σε μια τέλεια μίξη γι αυτό το αναζωογονητικό υγρό. Αυτά μας λέει η εταιρεία για το υγρό.

Πεπονάκι και μέντα διαβάζω και μου έρχονται στο μυαλό στιγμές από άλλες δοκιμές. Στο άνοιγμα του μπουκαλιού, η μέντα είναι άφαντη. Το πεπόνι όμως μυρίζει φανταστικά. Όντως γλυκό, όντως ζουμερό, σου έρχεται να πιεις το μπουκάλι. Γρήγορα υγρό στον ατμοποιητή και ξεκινάμε.

Άφησα να περάσει λίγη ώρα για να ηρεμήσω πριν αρχίσω να γράφω αυτή την παράγραφο. Αν δεν το έκανα, οι εκφράσεις μου θα ήταν λογοκριτέες. Από οποιαδήποτε αρχή, ήθος ή συμβούλιο. Απαίσιο υγρό, το οποίο περισσότερο θυμίζει καθαριστικό, κολόνια, διαλυτικό ή σαμπουάν. Λαμπρό του σημείο, μια ανάμνηση που ανέσυρε από τη μνήμη μου: καμιά 20ρια χρόνια πριν, στην κατασκήνωση, θυμάμαι μια ελληνοαγγλίδα που είχε ένα σαμπουάν με άρωμα πεπόνι. Σε κάποια στιγμή, αποφάσισε να το δοκιμάσει να δει αν έχει και γεύση πεπόνι. Δεν θυμάμαι την αντίδρασή της, αλλά το πιθανότερο είναι να ήταν καλύτερη από το αν δοκίμαζε αυτό το υγρό. Μακριά. 0/100 και ευκαιρία να περάσω μπουγάδα τον ατμοποιητή...

4 σχόλια:

  1. Τι λες ρε φίλε. Καινούριος στο ηλεκτρονικό δοκίμασα 20 γευσεις για να δω ποια μου ταιριάζει και με αυτό έχω βρει την υγειά μου. Τι καθαριστικό και κολώνια και χαζομάρες. Το υγρό είναι τέλειο, καίει το λαιμό όσο το στριφτό ακριβώς, καθαρό και έχω ήδη κάψει 60ml. Ψάχνοντας να βρω για να αγοράσω έπεσα σε αυτή την κριτική. Υπερβάλλεις πάρα πολύ και τζάμπα το δυσφημίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω αν από τη στιγμή που το δοκίμασα και μετά η εταιρεία έκανε κάποια αλλαγή στη συνταγή της. Τη συγκεκριμένη στιγμή, αυτά μου έβγαλε εμένα το υγρό. Δεν δυσφημίζω και δεν διαφημίζω τίποτα, τη γνώμη μου λέω η οποία προσπαθώ να είναι όσο αντικειμενική γίνεται. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνήσεις μαζί μου, ίσα ίσα, υγρά τα οποία δεν δίνουν καλά στοιχεία για μένα, μπορεί να είναι υπέροχα για σένα. Όπως και να έχει, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, και εύχομαι ακόμα και με αυτό τον τρόπο, να βοηθήθηκες από κάποια πράγματα που έχω γράψει.

      Διαγραφή
    2. Δέχομαι την άποψή σου. Εμένα με βόλεψε πάρα πολύ. Χρησιμοποιώ Ναυτίλο 1.6 Ohm και 11.5 Watt και κατάφερα να κόψω τελείως το τσιγάρο με αυτό το υγρό. Δοκίμασα και με άλλα. Μπήκα πάλι να το αγοράσω και έπεσα πάλι στην κριτική σου που βγαίνει 1η σελίδα και μετά εκπλήξεως είδα ότι δημοσιεύτηκε το σχόλιο μου. Μάλλον συμμερίζονται πολλοί την άποψη σου και έχει πέσει η ζήτηση και η τιμή και το βρήκα στα 9.75 από 15 που το αγόραζα. Παρήγγειλα 10. Επίσης το κάνει πλέον και ο αδερφός μου με Ναυτίλο και επίσης έκοψε το τσιγάρο πρόσφατα και αυτός.

      Διαγραφή
  2. Από τη στιγμή που εσένα σε ευχαριστεί το υγρό, δεν υπάρχει λόγος να δίνεις σημασία στη δική μου ή σε οποιαδήποτε άλλη άποψη. Αυτό είναι Νόμος όσον αφορά κάτι τόσο υποκειμενικό και ιδιαίτερο όσο η γεύση. Για τη δημοσίευση του σχολίου, μη σου προκαλεί έκπληξη, δεν έχω πρόβλημα να δημοσιεύσω ότιδήποτε ΔΕΝ είναι υβριστικό, ασχέτως αν συμφωνεί ή όχι με την άποψή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή