Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Five Pawns - Insignia Series Bowden's Mate



Bowdens Mate, 6mg, Tobecco KF4, Kanthal D 0.32mm, 2.5mm MC, 1.25Ω, Nakamitchi.

Θα περίμενε κανείς να διαβάσει για το Castle Long ως δεύτερο, τόσο που το έχω εκθειάσει. Μαντέψτε λοιπόν πιο θα αφήσω για τελευταίο. Ας δούμε λοιπόν τι είχα γράψει για την αρχική, Signature έκδοση τον Αύγουστο του 2014.



Καλά θυμόμουν, αν και δεν είμαι ιδιαίτερα φαν των μενθολοειδών (παρόλο που ατμίζω αρκετά τέτοια με ευχαρίστηση), μου άρεσε αυτό το υγρό. Το χρώμα στο υγρό είναι ελάχιστα πιο ανοιχτόχρωμο από την αρχική έκδοση, ενώ τα αρώματα στη μύτη είναι αρκετά αλλαγμένα. Η μέντα είναι στα ίδια επίπεδα έντασης ενώ η σοκολάτα έχει ανέβει αρκετά. Η βανίλια δεν είναι αισθητή σκέτη, αλλά νομίζω ότι τείνει προς το άρωμα της καραμέλας. Να και κάτι που δεν έχουμε δοκιμάσει λοιπόν, μενθόλη με καραμέλα, ιδέα προς επίδοξους κατασκευαστές. Υγρό στον ατμοποιητή λοιπόν και πάμε.

Γι ακόμη μια φορά, η μύτη μου δεν με γέλασε. Το υγρό έχει ανέβει επίπεδο σε σχέση με το αρχικό. Η μέντα έχει καταλαγιάσει στη γεύση, χωρίς όμως να περνάει σε ρόλο κομπάρσου. Η σοκολάτα έχει ανέβει σε ένταση και απόδοση, χωρίς όμως να περνάει μπροστά. Και η βανίλια, έχει μετατραπεί σε καραμέλα βανίλιας και συνεχίζει να παίζει το ρόλο του ειρηνοποιού μεταξύ των δύο προηγούμενων γεύσεων, αφήνοντας και το στίγμα της φυσικά, έτσι για να τη θυμόμαστε. Μετά από λίγη ώρα που το στόμα συνηθίζει το δροσιά, ο χαρακτήρας του υγρού δεν χάνεται. Και αυτό το θεωρώ επιτυχία, καθώς θα περίμενε κανείς ότι αφού καταλαγιάσει η ένταση της μενθόλης, θα έπεφτε στο παρασκήνιο και θα κυριαρχούσαν οι γεύσεις της σοκολάτας και της βανίλιας – καραμέλας. Στη ρινική εισπνοή, η μενθόλη προκαλεί ρίγη, ευτυχώς δεν περάσαμε και πολλά κρύα φέτος! Μαζί με αυτή τη ρίγη, είναι αισθητή και η σοκολάτα. Στην εκπνοή από τη μύτη, έρχεται εκείνη η ανάμνηση από τα after-8, τα σοκολατάκια, όχι τα υγρά! Η επίγευση, είναι δροσερή, με γλυκές νότες οι οποίες σε σημεία εμπλουτίζονται με σοκολάτα. Η παραγωγή ατμού, εξίσου αυξημένη με το προηγούμενο για 50/50 υγρό, ενώ το χτύπημα ανώτερο του αναμενόμενου, ένεκα μενθόλης.

Νιώθω σαν να έλαβαν υπ' όψιν τη γνώμη που είχα εκφράσει για το ανέβασμα αυτού του υγρού, με το αρχικό μου γραπτό. Θεωρώ ότι σε σχέση με την αρχική του έκδοση, το υγρό έχει αναβαθμιστεί. Δεν μου φαίνεται παράξενο καθώς η Αγγλία και η Αμερική είναι οι κύριες αγορές στις οποίες απευθύνεται η εταιρεία, και το υγρό αυτό έχει τέτοια φιλοσοφία. Τότε, είχα βαθμολογήσει με 86/100. Νομίζω ότι τώρα, φτάνει στο 91/100.

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα....το όνομα μου Δαγλαρτζης.. Νικόλαος...μιας και δενβρηκα κάπου να σου στείλω κάποιο μήνυμα..τι γνώμη έχεις για τα υγρά mountain oak?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο. Αν δεν τα βλέπεις εδώ, που δεν τα βλέπεις, δεν τα έχω δοκιμάσει. Δεν έτυχε. Να είσαι σίγουρος ότι αν πέσουν στα χέρια μου, θα τα κρίνω πάντως.

      Διαγραφή