Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

After-8 - Introduction


Στο παρελθόν, είχα δοκιμάσει τρία από τα υγρά της εταιρείας, συγκεκριμένα το Smokey Apple, Smokey Banana και Omerta. Σε μικρή ποσότητα και σε εργοστασιακό ατμοποιητή, και αυτό χάρη στον συνατμιστή chriscorfu88 ο οποίος πάντα όταν έχει κάτι καλό, με φωνάζει. Τώρα που το θυμήθηκα, του χρωστάω μια δοκιμή Cordoba! Όταν λέω παρελθόν, μιλάω για τα πρώτα βήματα της after-8 όταν τα μπουκαλάκια είχαν ακόμα σημάδι με μαρκαδόρο για τη νικοτίνη. Έχουν περάσει περίπου 2 χρόνια από τότε και κύλησε νερό στο αυλάκι, με μένα να παρακολουθώ την εταιρεία να εξελίσσεται αλλά να μην έχω καταφέρει να δοκιμάσω όσα ήθελα.
Με πρόλαβε λοιπόν φίλος συνφορουμίτης που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος, ο οποίος επικοινώνησε μαζί μου και με την Steam Tuners, και κανόνισε να μου στείλουν 5 υγρά επιλογής μου. Πράγματι, μερικές μέρες πριν το Πάσχα, ο Παναγιώτης από τους Steam Tuners με πήρε τηλέφωνο για να με ρωτήσει ποια υγρά ήθελα. Αφού ερεύνησα λίγο τα υγρά που συζητιούνται πιο πολύ, τον πήρα τηλέφωνο και του ζήτησα τέσσερα, συν το Omerta, το οποίο ήθελα να το αναλύσω λίγο παραπάνω. Τα έλαβα την Τρίτη 05/05, συν άλλα πέντε που δεν περίμενα και την επόμενη το βράδυ, ξεκίνησα τη δοκιμή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου