Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

After-8 - 25 Days Later



25 days later, 6mg, KF 3.1ES Clone, Nano Tank, Kanthal D 0.28mm, 2.5mm MC, 2.40Ω, Nakamitchi

Γι αυτό το υγρό δεν υπάρχει καμία απολύτως περιγραφή στη σελίδα του κατασκευαστή, εκτός και αν δεν έψαξα καλά. Και αυτό ένα από τα υγρά που ζήτησα και μία από τις τελευταίες, αν όχι η τελευταία, προσθήκη στο παλμαρέ της εταιρείας. Άνοιξα το μπουκαλάκι και το έφερα στη μύτη για να αναγνωρίσω μια γλυκιά και έντονη μυρωδιά με κυρίαρχο συστατικό τη σοκολάτα υγείας, στην πολύ γλυκιά της μορφή. Είμαι σίγουρος ότι έχει και άλλα να μας πει το υγρό, αλλά δεν είναι «ορατά» στη μύτη.
Έβαλα υγρό στον ατμοποιητή και ξεκίνησα. Μεγάλο μπέρδεμα αυτό το υγρό. Η πρώτη αίσθηση που σου αφήνει, είναι αυτή του ζεστού σουφλέ σοκολάτας. Συνεχίζοντας τη δοκιμή, ο ατμός αρχίζει και θυμίζει πουτίγκα σοκολάτας, με τη σπογγώδη αλλά ζουμερή υφή της και κομμάτια ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων. Θα τολμούσα μάλιστα να πω ότι υπάρχει και δαμάσκηνο αλλά μπορεί να είναι είτε από τη συνολική αίσθηση που μου αφήνει, είτε από την επήρεια της πουτίγκας! Στη ρινική εισπνοή εμφανίστηκε και μια πιο όξινη νότα, η οποία ενισχύει την άποψή μου περί δαμάσκηνου, όπως και μία αίσθηση μπαχαρικών, κυρίως κανέλας και allspice. Στην εκπνοή από τη μύτη, αυτό το οποίο αποκόμισα ήταν η αλμυρή ζύμη ή αλλιώς cookie dough την οποία στο εξωτερικό πρέπει να ψήσεις πριν την ανακαλύψουν οι μπόμπιρες του σπιτιού αλλιώς την τσακίζουν στις δαχτυλιές. Η επίγευση, καθόλου επίμονη, αφήνει την αίσθηση μπαχαρικών και την οξύτητα που έχει το στόμα μετά από κατανάλωση δαμάσκηνων. Μου δημιουργεί την εντύπωση ότι προσπαθεί να κινηθεί στις γραμμές του Halo Voodoo αλλά λιγότερο μπουχτιστικό, με λιγότερη μάκα και με πιο διακριτική παρουσία στο χώρο. Λίγο έντονο για τα γούστα μου, αλλά μου βάζει ιδέες για γλυκά με βάση πλούσιο παντεσπάνι, σε ποτήρι με ζόρικη κρέμα σοκολάτας και φρούτων. Ωραιότατο υγρό για μετά το φαγητό, ή με τον απογευματινό καφέ, το οποίο όμως μπορεί να αποδειχθεί κουραστικό αν υποστεί κατάχρηση. Οι λάτρεις του Voodoo θα βρουν τον παράδεισό τους εδώ, ιδιαίτερα αν μέχρι πρότινος βλαστημούσαν για την υπερβολική ένταση του υγρού της Halo, ενώ περιέχει και στοιχεία τα οποία θα είναι γνώριμα στους λάτρεις του Umami Sin Cookie. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ οπότε στο δικό μου μυαλό αν είχα να διαλέξω μεταξύ των τριών, θα επέλεγα αυτό. 86/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου