Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Hype - Honey & Milk Cereal

Άλλη μια σειρά από την VnV, αυτή τη φορά για λογαριασμό της Safesmoking.gr. Το όνομα αυτής της σειράς, είναι από τα πιο πετυχημένα: Hype! Αυτό το hype, είναι συνήθως η κατάρα του ατμίσματος, όχι μόνο στην Ελλάδα (καλά, εδώ το έχουμε ψιλοτερματίσει) αλλά παγκοσμίως. Τα «κορυφαίο, φανταστικό, τρισμέγιστο, το καλύτερο όλων, βρήκα την ατμιστική μου νιρβάνα» διαδέχονται το ένα το άλλο σε σχεδόν καθημερινή βάση, και το υγρό/μοντ/ατμοποιητής που σήμερα είναι το Ιερό Δισκοπότηρο, αύριο αποτελεί απλά μια ανάμνηση. Δεν έχω τέτοιες προσδοκίες από τη σειρά, καθώς οι κατασκευαστές έχουν δείξει δείγματα με υγρά που μένουν. Η σειρά αποτελείται από 5 γεύσεις, στην κατοχή μου έχω τις 4 καθώς η πέμπτη δεν είχε κυκλοφορήσει όταν μου είχε σταλεί η σειρά. Τα έχω καιρό στην κατοχή μου, αλλά μόλις κατάφερα να βρω ευκαιρία να τα αναλύσω λίγο. Τα έφτιαξα με μια βάση κατασκευής μου, που κυμαίνεται στο 70/30 VG και νικοτίνη στον Άσσο, οπότε όπως είναι λογικό δεν πρόκειται να αναφερθώ σε χτύπημα και παραγωγή ατμού, καθώς αυτά είναι στην απόλυτη βούληση του κάθε ατμιστή. Και να μην ξεχνιόμαστε: πλέον τα λέμε flavor shots!


Honey & Milk Cereal, Griffin 25+, 2*A1 Clapton 26/32, 3.0mm, 0.33Ω, CB Prime.

Στη σελίδα της safesmoking, βλέπουμε κατά λέξη ότι πρόκειται για «Αρωματική γεύση. To πιο δημοφιλές πρόγευμα τώρα και σε υγρό αναπλήρωσης. Μοναδικό άρωμα από λαχταριστά δημητριακά που αναμειγνύεται αρμονικά με φρέσκο γάλα αφήνοντας ένα γλυκό τελείωμα χρυσαφένιου μελιού». Γνωστό ότι με τα γάλατα δεν τα πάω καλά. Θεωρώ όμως ότι και η safesmoking που μου τα έστειλε, το γνωρίζει αυτό οπότε αναμένω χαμηλή ένταση σε αυτά τα θέματα! Το άρωμα από το μπουκαλάκι είναι τυπικό για αρώματα αυτού του προφίλ. Μου θυμίζει πολύ το πρώτο άρωμα αυτού του στυλ που άτμισα, το οποίο έλεγε ότι ήταν πλιγούρι (PTI Dej). Ταυτόχρονα, αναγνωρίζω μια γλύκα σαν ζάχαρη καθώς και μια κρεμώδη βάση. Μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει, πάμε να το δούμε και από γεύση.

Τρεις φόβους είχα γι αυτό το υγρό και ευτυχώς μόνο ο ένας επιβεβαιώθηκε. Φοβόμουν ότι το γάλα θα βγαίνει άσχημα και ότι το μέλι θα δίνει αυτή την κλασσική βαριά γεύση που δεν φεύγει με τίποτα. Τίποτα από αυτά δεν έγινε τελικά. Το τρίτο θα το δούμε πιο κάτω. Τα δημητριακά βγαίνουν δυνατά και έντονα, πάνω σε μια κρεμώδη βάση που θυμίζει παγωμένο γάλα με ζάχαρη, ενώ το μέλι βρίσκεται γενικά πολύ πίσω. Στην εισπνοή από τη μύτη, αναγνωρίζω και μια οξύτητα φρούτου, αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου με τη νοητή σύνδεση με fruit loops. Στην εκπνοή από τη μύτη, περισσότερο δημητριακά και λιγότερο γάλα. Η επίγευση είναι σύντομη και χαμηλής έντασης και κινείται στις ίδιες γραμμές που κινείται και το υγρό γευστικά. Ο τρίτος μου φόβος, που επιβεβαιώθηκε, είναι το άρωμα στο χώρο. Εκεί φαίνεται το μέλι και η βαριά μυρωδιά που αφήνει στο χώρο. Οπότε προσοχή οι παντρεμένοι, το Wife Acceptance Factor είναι χαμηλά και ενδέχεται να κοιμηθείτε αγκαλιά με το σκύλο στο μπαλκόνι. Έχω μία πρόταση για τον κατασκευαστή, που ίσως να έδινε ένα πιο «τραγανό» στοιχείο στο υγρό, και αυτή είναι η προσθήκη ενός αλμυρού στοιχείου. Δεν ξέρω κατά πόσο θα αλληλεπιδράσει σωστά με τα υπόλοιπα συστατικά, αλλά αυτό το αφήνω στους ειδικούς να το δουν. Δεν είναι στις γεύσεις που προτιμώ αυτό το υγρό, αλλά αυτό δεν το κάνει κακό, ίσα ίσα. Επιπλέον, παρόλο που δεν είναι στις γεύσεις μου, δεν το βρήκα δυσάρεστο σε κανένα σημείο. Φυσικά, διατελώ και εργένης εκ πεποιθήσεως, οπότε ούτε παντόφλα έφαγα! 93/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου