Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Bam Bam's Cannoli - Cookies 'n Cream

Bam Bam’s Cannoli – Cookies ‘n Cream, 3mg, 70% VG, Melo III, 0.5Ω

To Cookiesn Cream της εταιρείας, αποτελείται από μια γέμιση εκλεκτής κρέμας κλεισμένη σε μια κρούστα από μπισκότο με τελείωμα από σπιτική σαντιγί. Θυμίζει τόσο πολύ τα γνωστά μπισκότα με κρέμα που θα θέλετε να βουτήξετε το μπουκάλι σε ένα ποτήρι γάλα. Αυτά μας λέει η εταιρεία για το υγρό, το οποίο περιέχει 70% VG και κυκλοφορεί σε νικοτίνες 0, 3 και 6mg/ml.

Η εταιρεία βγάζει και άλλες γεύσεις παρόμοιας φιλοσοφίας, όλες βασισμένες στο ιταλικό γλυκό Cannoli το οποίο έχει τόσες παραλλαγές, όσες και τα κέικ! Θα μου πείτε τώρα, τι δουλειά έχεις εσύ με τόση κρέμα. Αυτό αναρωτήθηκα και εγώ όταν μου το προσέφερε φίλος για δοκιμή, αλλά μιας και γνώριζε τις προτιμήσεις μου, μου εγγυήθηκε ότι δεν θα έχουμε έκτροπα με βούτυρα και λοιπά φρικτά θέματα.

Ανοίγοντας το μπουκαλάκι, έπεσα πάνω σε μια φανταστική μυρωδιά. Ζύμη, κακάο και εκείνο το υπέροχο άρωμα που διαφεύγει από τον κάδο του μίξερ όταν χτυπάς κρέμα σε σαντιγί, μαζί με λίγη βανίλια και ζάχαρη άχνη. Πρέπει εδώ να πω ότι πριν αποφασίσω να γράψω γι αυτό, το δοκιμάσω σε κάμποσους ατμοποιητές. Κατέληξα στο συγκεκριμένο καθώς τα θέλει τα βατάκια του και γιατί μου έδωσε πιο ομαλά το γευστικό προφίλ του υγρού. Πάμε λοιπόν να δούμε τι γίνεται.


Και όντως, οι γεύσεις που αποδίδονται είναι πολύ καλές και ευχάριστες. Το στόμα γεμίζει με κρέμα ζαχαροπλαστικής ενώ προς το τέλος της τζούρας αρχίζει και εμφανίζεται το κακάο. Σε όλη τη διάρκεια της εκπνοής, μένει μια γλύκα και η βανίλια χτυπάει από παντού. Είναι ακριβώς αυτό που λέει, χωρίς βούτυρα και άλλα έντονα στοιχεία. Στη ρινική εισπνοή εμφανίζονται αρκετές δόσεις βούτυρο, οι οποίες σε πολλούς μπορεί να μην εμφανιστούν τόσο έντονα, αλλά παρόλα αυτά σε επίπεδα εντός των ορίων ανοχής μου. Στην εκπνοή από τη μύτη, παίρνω σε μεγάλο βαθμό την ένταση του μπισκότου, που περισσότερο μοιάζει με βάφλα βουτηγμένη σε σοκολάτα, ενώ η κρέμα κάνει και εδώ την εμφάνισή της. Η επίγευση, είναι επίμονη και έντονη και σε κάνει να θες να βρεις χαρτοπετσέτα για να σκουπίσεις την κρέμα γύρω από το στόμα και τα μουστάκια σου. Το χτύπημα είναι αρκετά ελαφρύ ακόμα και στα 45W ενώ το ντουμάνι άκρως εντυπωσιακό. Προσωπικά, θα ήθελα λίγο περισσότερη ένταση στο μπισκότο σοκολάτας, αλλά αυτό δεν επηρεάζει την άποψη μου για το υγρό. 90/100 με την παρατήρηση ότι πρέπει σιγά σιγά να προμηθευτώ έναν σοβαρό ντουμανιάρη ατμοποιητή, μάλλον τύπου Avocado καθώς έχει αρχίσει να κατακτά την αγορά η μόδα των γευστικών υγρών που θέλουν πολλά W για να αποδώσουν τις γεύσεις τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου