Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Five Pawns - Taken Three Conclusion

Ας αρχίσουμε λοιπόν με το ζουμί της υπόθεσης: τα υγρά προορίζονται για dripping. Που σημαίνει αυτόματα ότι κύριο σκοπό έχουν την παραγωγή ατμού, με μία κάποια γεύση και σαφώς μειωμένο κόστος, καθώς το κοτετσόσυρμα είναι κατά γενική ομολογία ρουφήχτρα. Σαφώς και δεν περίμενα να φτάσουν την γευστική απόδοση των υγρών της κλασσικής σειράς της εταιρείας, σίγουρα όμως περίμενα κάτι παραπάνω από αυτό που πήρα. Θα επαναλάβω ότι αυτό το στυλ ατμίσματος, δεν με ενθουσιάζει. Οπότε, μία άποψη από κάποιον πιο ειδήμονα σε SubΩ καταστάσεις, θεωρώ ότι έχει μεγαλύτερη σημασία.
Προσωπικά και μόνο, διαφωνώ με την απόφαση μιας εταιρείας η οποία έχει εδραιωθεί στο premium κομμάτι, με concept το οποίο προτάσσει την χαλαρότητα και την προσωπική απόλαυση ως επιβράβευση, να στραφεί σε ένα προϊόν εντελώς αντίθετο με τις αρχές της. Φαίνεται ότι στο εξωτερικό, το trend δείχνει ντουμάνια, και άλλες εταιρείες παίρνουν μεγάλο μέρος της πίτας. Από την άλλη, πρόκειται για εταιρεία, όχι για φιλανθρωπικό ίδρυμα. Αν ο λαός θέλει φθηνότερα VG based υγρά με πιο απλά γευστικά στοιχεία, καλά κάνει και του το παρέχει. Αυτός πληρώνει το λογαριασμό του ρεύματος, όχι οι απόψεις μου. Προσωπικά, μου άρεσε περισσότερο απ’ όλα το Isolani, με δεύτερο το Brevity και τελευταίο το Kibitzer. Σε σύγκριση πάντως την άλλη σειρά υγρών για dripping που έχω δοκιμάσει, τα Odin, αυτή εδώ η σειρά χάνει κατά κράτος. Από την άλλη όμως, βρίσκεται σε μια άλλη κατηγορία τιμής. Στην ουσία δηλαδή, δεν υφίσταται απευθείας σύγκριση, αλλά σύγκριση δυο σειρών διαφορετικής ποιότητας και διαφορετικής τιμής. Είπαμε όμως, δεν είμαι και ο πλέον ειδικός στο dripping… Σίγουρα θα πλήρωνα για να το δοκιμάσω (αν δεν μου τα είχε στείλει δωρεάν η Vapeland), έχω δηλώσει ότι τουλάχιστον μία φορά θα δοκιμάζω κάθε υγρό που βγάζει η εταιρεία, δεν θα τα αγόραζα όμως δεύτερη φορά. Δεν απευθύνονται σε μένα και αυτό που ψάχνω από τον ατμό μου. Και φυσικά, περιμένω τα σχόλια πιο «επαγγελματιών» στο dripping από μένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου