Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Liqua - Virginia Tobacco



Virginia, 12mg, Μάρτιος 2015

Δεν έχω αφήσει υγρό για υγρό αυτής της εταιρείας, με απλά λόγια την έχω πάρει εργολαβία! Με σκεπτικισμό λοιπόν πήρα στα χέρια μου και αυτό, για την τιμή των όπλων. Έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι τα υγρά τύπου Virginia δεν είναι και η καλύτερή μου να τα ατμίζω, ποια καλύτερή μου, δεν τα πάω καθόλου. Άνοιξα λοιπόν το μπουκαλάκι και το έφερα στη μύτη. Με έκπληξη, διαπίστωσα ότι δεν είχε κανένα ίχνος από τη χαρακτηριστική μυρωδιά των Virginia. Άντ’ αυτού, ένα έντονο καπνικό άρωμα, σχεδόν σαν πούρο.
Έπιασα τον κλώνο 3.1ES που πολύ καιρό τώρα με συντροφεύει στις δοκιμές μου, στημένο με Kanthal D 0.28mm, 2.5mm MC στα 1,62Ω και έβαλα υγρό μέχρι την κορυφή του φούρνου. Σέταρα το κτήνος στα 13W και δοκίμασα. Εξεπλάγην ευχάριστα. Όσο θα εκπλήσσονταν ένα πιτσιρίκι που περιμένει να φάει μπάμιες και τελικά καταλήγει να ροκανίζει παϊδάκι! Η γεύση δεν έχει καμία μα καμία σχέση με Virginia. Είναι πουρένια, γευστικά καπνική και ξυπνάει μνήμες. Έντονα γνωστές οι γεύσεις αυτού του υγρού, και μου πήρε ώρα να καταλάβω τι ακριβώς είχε γίνει. Υπομονή. Δολοφονικό το χτύπημα, σε σημείο να μην το αντέχω, ειδικά όταν δοκίμασα ρινική εισπνοή και μου τσουρούφλισε το ρουθούνι. Αραίωσα με μηδενική media 1:1 γιατί θα έψαχνα τα πνευμόνια μου και συνέχισα. Εκεί λοιπόν ξεκαθάρισε η κατάσταση και αποφάσισα ότι η τόσο γνώριμη γεύση δεν ήταν άλλη από το American Blend της ίδιας εταιρείας. Η ξηρότητά του όμως και άλλες γνωστές νότες, με κάνουν να θεωρώ ότι περιέχει σίγουρα και κάτι από Traditional, πάλι της ίδιας εταιρείας. Virginia πάντως, ούτε για πλάκα. Τώρα επιτέλους μπόρεσα να το δω και μετά από ρινική εισπνοή, και εμμένω στην άποψή μου: μίξη Traditional και American. Στη ρινική εκπνοή δεν άλλαξε κάτι ενώ το ντουμάνι κάτι παραπάνω από αναμενόμενο. Σαν επίγευση, μένει η κλασσική American γεύση, ενώ η εμπειρία με αυτό το υγρό μπορεί να συνοψιστεί σε «τσιγαροπουρένια». Δεν ξέρω κατά πόσο θα το ατμίσω ξανά, αλλά νομίζω ότι μια δοκιμή την αξίζει από τους λάτρεις των καπνικών. 89/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου