Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Baker White - Odin 104



104, 6mg
Tobbh Clone, 0.26Ω dual, Stingray X Clone

Ανοίγοντας το μπουκαλάκι, κρεμώδη αρώματα μέντας και σοκολάτας έρχονται στη μύτη. Σε σημείο να μου θυμίζουν τα πολυαγαπημένα σοκολατάκια After 8 τα οποία με χαρά τσάκιζα ως φοιτητής. Στην αρχική τους έκδοση φυσικά, με τη μαύρη σοκολάτα, ήταν πολύ λεπτά τετράγωνα σοκολάτας γεμιστά με μία κολλώδη κρέμα μέντας, και προορίζονταν για κατανάλωση με τον καφέ μετά το φαγητό. Προσωπικά τα έχω φάει με όποιο τρόπο και συνδυασμό μπορεί να φανταστεί κανείς, και αποτέλεσαν λατρεία στη ζωή μου.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι διαθέσιμα σε μεγάλα σούπερ μάρκετ ή αν τα βρίσκεις μόνο σε μαγαζιά με βρετανικά προϊόντα, αλλά αν πέσουν στο οπτικό σας πεδίο, συστήνω ανεπιφύλακτα τη δοκιμή τους. Αφού καθάρισε καλά ο ατμοποιητής, έσταξα αρκετό 104 και άρχισα τις πνευμονικές. Η μύτη μου δεν με γέλασε! Απίστευτα απαλή δροσιά μέντας, ελάχιστα γλυκιά που συμπληρώνεται με την χαρακτηριστική γεύση της μαύρης σοκολάτας. Η αίσθηση είναι κρεμώδης χωρίς την παραμικρή υποψία κρέμας στη γεύση όμως και η επίγευση είναι δροσιστική με όλες τις νότες από μια καλή μαύρη σοκολάτα να γεμίζουν το στόμα και να το πλημμυρίζουν! Το χτύπημα ελαφρύ ευτυχώς οπότε σιγουρεύεται και η άποψή μου για τον ατμοποιητή, παρά την μηδενική εμπειρία μου στο dripping. Το υγρό το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το 105, και αν το κυνήγι των νεφών είναι κάτι που σας ενδιαφέρει, αυτό το υγρό πρέπει να βρίσκεται στη συλλογή σας! 95/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου