Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Von Erl - Green Apple



Green Apple.
Erlkoenigin Clone, nano kit, MC 2mm, 0.25mm Kanthal A1, 1.83Ω, Βαμβάκι.
10%VG-80%PG-10%WFI

Πολλές φορές στο παρελθόν έχω εκφράσει τη συμπάθειά μου στο συγκεκριμένο φρούτο, και την απογοήτευσή μου όταν κάθε μα κάθε υγρό έχει αποτύχει να αποδώσει τη γεύση όπως πρέπει. Με εξαίρεση αυτό της Innovation Flavors το οποίο όμως περισσότερο θυμίζει χυμό μήλου παρά το μήλο αυτούσιο. Με αυτά υπ’ όψιν, έφερα το μπουκαλάκι στη μύτη και αναφώνησα «Ναι ρε!».
Άρωμα μήλου σε σημείο να τρέχουν σάλια και η οξύτητα να μου τρυπάει το ρουθούνι. Βρε λες? Τιγκάρισα τον Erl και ξεκίνησα. Επιτέλους την τύχη μου μέσα, ένα πράσινο μήλο της προκοπής! Πολύ καλή γεύση μήλου, οξύτητα, ακόμα και το τάγκιασμα του στόματος κατά την κατάποση. Ούτε πολύ όξινο, ούτε παραπάνω από όσο πρέπει γλυκό. Με το φόβο της ανακάλυψης χημικής μυρωδιάς κατά τη ρινική εισπνοή άφησα λίγο ατμό να ξεφύγει προς τη μύτη και με χαρά διαπίστωσα την παντελή έλλειψη χημείου. Κατά τη ρινική εκπνοή μόνο, το άρωμα έχασε λίγη σπιρτάδα και έγινε πιο κρεμώδες, αλλά είναι μια φυσιολογική και εντελώς αποδεκτή απώλεια. Το χτύπημα αρκετά δυνατό και κατά τη γνώμη μου αταίριαστο, ενώ το ντουμάνι είναι και πάλι πλούσιο. Το μόνο που λείπει από αυτό το μηλαράκι, είναι τα κομματάκια φλούδας τα οποία μένουν ανάμεσα στα δόντια. Και όλα αυτά με πλήρη επιφύλαξη, καθώς ακόμα δεν έχω δοκιμάσει το Hedons Bite! 87/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου