Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

El Greco - Virginia



Virginia, 6mg
Erlkonigin Clone, Kanthal D 0.25mm, MC 2.0mm, 1.52Ω, nano kit.

Ένα όνομα το οποίο κάθε ατμιστής έχει είτε δοκιμάζοντας, είτε από άποψη, ατμίσει. Προσωπικά έχω δηλώσει αντιπάθεια προς τη συγκεκριμένη ποικιλία, με δύο και μοναδικές εξαιρέσεις. Φέρνοντας το μπουκαλάκι στη μύτη, η μυρωδιά είναι χαρακτηριστική. Virginia, Virginia, Virginia. Εμένα μου κάνει και μια ξινάδα να πω την αλήθεια, αλλά αγνοήστε με καθώς δεν τα πάω. Έβαλα υγρό στον ατμοποιητή και ξεκίνησα.
Παραδόξως λοιπόν, η ένταση ήταν σαφώς κατώτερη από το προηγούμενο, λίγο παραπάνω από το Classic. Αυτό το οποίο το διαφοροποιεί, είναι η ξηρή του αίσθηση. Ούτε γλύκα, ούτε μέλι που συνηθίζεται στα βιρτζινοειδή, μόνο χαρακτηριστική γεύση και ξηρότητα. Η γεύση όμως σε επίπεδα έντασης που δεν κουράζουν ακόμα και μένα που δεν συμπαθώ καθόλου την ποικιλία αυτή. Στην εισπνοή από τη μύτη, το σήμα κατατεθέν άρωμα κάνει αισθητή την παρουσία του, με ολίγη από τασάκι, ενώ στην εκπνοή από τη μύτη, εμφανίζεται αυτή η ξινάδα που μου φέρνει. Το χτύπημα ταιριαστό και αναμενόμενο, ούτε βαρύ ούτε ελαφρύ, ενώ το ντουμάνι μέτριο, χάριν ατμοποιητή μάλλον. ¨Έχω σίγουρα δοκιμάσει καλύτερα Virginia, και αυτό δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Το βλέπω όμως να έχει προοπτική μιας καλής θέσης στην προτίμηση νέων ατμιστών. 65/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου