Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Baker White - Odin Introduction


Όταν επικοινώνησε μαζί μου ο κύριος Πετρόπουλος από την alter ego και μου πρότεινε να δοκιμάσω αυτά τα υγρά, ομολογώ ότι ένα μικρό δισταγμό τον ένιωσα όταν μου είπε περί τίνος πρόκειται. Για να μην πολυλογώ όμως, πρόκειται για υγρά τα οποία μας υπόσχονται να πάνε το cloud chasing σε άλλο επίπεδο. Έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι παρόλο που σέβομαι όλη την δουλειά που χρειάζεται για ένα καλό συννεφοκυνήγι (κατάλληλος ατμοποιητής, στήσιμο κλπ) δεν είναι κάτι που με ενθουσιάζει. Ιδιαίτερα στην επίσημη μορφή του, όπου απαιτεί αντιστάσεις στα όρια του βραχυκυκλώματος και μηχανικό μοντ. Ευτυχώς έχω το κατάλληλο ηλεκτρονικό μοντ γι αυτή τη δουλειά οπότε θα υπάρχει και μια σχετική ασφάλεια. Ταυτόχρονα, έπρεπε να βρω και ατμοποιητή γι αυτή τη δουλειά. Εδώ επιστρατεύτηκε ο φίλος sxolare ο οποίος με χαρά μου έστησε ένα κλώνο magma στα 0,7 Ω dual και ένα κλώνο Tobbh με διπλή στα 0,26Ω.
Και φυσικά, αφού το μοντ μου δεν διαβάζει το δεύτερο, του κατέσχεσα προσωρινά και ένα κλώνο Stingray X που με το χαλκό του δίνει μνημειώδη ρεύματα. Γι αυτή την περίπτωση επιστρατεύτηκε και μία Sony VTC5 η οποία έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της σε τέτοιες καταστάσεις. Προτίμησα να μη μαγαρίσω τις INR25R που έχω στην κατοχή μου, καθώς τις χρησιμοποιώ τριπλέτα στο GOD. Τη σειρά λοιπόν τη φτιάχνει η Baker White που εδρεύει στη Μινεσότα των ΗΠΑ. Περιέχει έξι υγρά τα οποία δεν έχουν όνομα παρά μόνο αριθμούς. Τα υγρά λοιπόν είναι τα 101, 103, 104, 105, 107 και 113. Είναι υγρά με υψηλή περιεκτικότητα σε VG, λογικό καθώς απευθύνεται σε ντουμανιάρηδες, και με διαδικασία διπλής ωρίμανσης, υπόσχονται να αποδώσουν γεύσεις στα πολλά watt. Μάλιστα, ισχυρίζονται ότι ανάλογα το στήσιμο και τα watt, η γεύση αλλάζει. Τσέκαρα μία τη σελίδα της εταιρείας και είδα ότι κανένα υγρό δεν έχει περιγραφή γεύσης. Μάλιστα, έχει το ερώτημα «εσείς τι θα γευτείτε?». Τα υγρά βγαίνουν σε εντυπωσιακή συσκευασία των 30ml και σε sample pack των 4ml. Λέει ότι έχει 70% VG αλλά θεωρώ ότι έχει πολύ παραπάνω, και οι νικοτίνες είναι 0,3,6. Εγώ παρέλαβα 2 sample packs στα 6mg σε πουγκί από καμβά, και μια συσκευασία των 30ml η οποία ενώ απέξω γράφει 104, το μπουκαλάκι έχει 105. Δεν τίθεται θέμα, έτσι κι αλλιώς ο κύριος Πετρόπουλος μου είχε πει πως θα μου έστελνε και ένα ανοιγμένο 30ρι για να δω τη συσκευασία. Εξωτερικά λοιπόν πρόκειται για ένα τεράστιο τσίγκινο κουτί, σε μέγεθος που παραπέμπει σε 100μελο αλλά εσωτερικά κρύβει ένα μαύρο γυάλινο 30ρι μπουκαλάκι, προστατευμένο μια χαρά. Επίσης, έχει ένα λαστιχένιο δαχτυλίδι, το οποίο πανέμορφα πήγε πάνω στους drippers μου, για να βλέπουν και οι τριγύρω τι ατμίζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου