Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Liqua - Citrus Mix

Το υγρό που δοκίμασα είχε περιεκτικότητα 9mg/ml και για τη δοκιμή χρησιμοποίησα DCT 1.5Ω στο VV No.1.

Και εδώ, ανοίγοντας το μπουκαλάκι, ήταν εμφανή τα αρώματα των εσπεριδοειδών. Πιο έντονο το πορτοκάλι, εμφανές το μανταρίνι, όσο χρειάζεται από λεμόνι και λάιμ, και γενικά μία αίσθηση από εκείνα τα ζαχαρωμένα φρούτα τα οποία συχνά βλέπουμε σε χριστουγεννιάτικα Pannetone κλπ. Αυτό το δοκίμασα σε καρτοτανκ, το οποίο είχα «καθαρίσει» πριν με αρκετά ml σκέτης βάσης, διαπιστωμένα.
Μη μου έκανε και παρεμβολές το French Pipe! Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια, δεν ακούγεται και άσχημος συνδυασμός, θυμάμαι συμβουλές σε χρήστες στριφτών αν τους ξεραινόταν ο καπνός να έβαζαν στο σακουλάκι για μια μέρα, μία φέτα πορτοκάλι και στο ψυγείο. Θα την κάνω τη μίξη κάποια στιγμή! Η γεύση λοιπόν ήταν πιστότατη. Έχω την εντύπωση ότι διέκρινα ακόμα και κουμ κουάτ στη μίξη των κίτρων, και μου άρεσε πολύ. Αυτό το οποίο πραγματικά με εντυπωσίασε βέβαια, ήταν ότι άφηνε στο στόμα κατά την εκπνοή, μία ελαφρά πικρίλα, αυτή που βρίσκουμε στο λευκό του πορτοκαλιού, ή αν δαγκώσουμε κατά λάθος το φλούδι. Αυτοί που το έχουν δοκιμάσει, θα ξέρουν ότι από το φρέσκο κουμ κουάτ, δεν τρώγεται η ψίχα καθώς είναι πιο ξινή και από λεμόνι. Τρώγεται το φλούδι το οποίο είναι σχετικά πικρό με κάποιες νότες γλυκάδας, αλλά απίστευτα αρωματικό και γευστικό. Ε, αυτή την ευχάριστη γλυκοπικράδα, την έχει αυτό το υγρό. Το ντουμάνι του όχι και τόσο πολύ, αναμενόμενο, και το χτύπημα ελαφρύ για τα 9mg, πράγμα το οποίο εμένα μου αρέσει. Σταθερή απόδοση για ώρα, πολύ ευχάριστο και στην εκπνοή, και το άρωμα στο χώρο, γλυκό και διακριτικό. Δεν νομίζω ότι θα το άτμιζα για όλη μέρα, δεν θα με χαλούσε καθόλου όμως για μετά το φαγητό. Και έχω την εντύπωση ότι το καλοκαίρι θα είναι ακόμα πιο ευχάριστο, μιας και σήμερα ήταν μία υπέροχη ηλιόλουστη μέρα και μπορώ να το συγκρίνω. Εύκολα, 82/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου