Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Vapeheaven Premium - Barbarian



Τελειώσαμε τη βότκα μας, με ένα σχετικό άγχος γιατί προσπαθούσαμε να κρατήσουμε τη γεύση και την όσφρησή μας στη μέγιστη εγρήγορση, πράγμα όχι και τόσο εύκολο μετά από τόσο άτμισμα. Ανοίξαμε και το τελευταίο μπουκαλάκι, αυτό με το Barbarian. Εξαιρετικά αρώματα. Καπνός στο παρασκήνιο, και μπροστά αρώματα από εξαιρετική μαύρη σοκολάτα, όξινα φρούτα και μία γλυκάδα που στρογγύλευε τα αρώματα σε ξελιγωτικό βαθμό. «Αρχηγέ μου, νομίζω ότι αυτό θα είναι πολύ ωραίο», είπα και γέμισα τον evod με προσμονή.
Τον φόρεσα και αυτόν στο βάμο και πυρ! Τα επόμενα δευτερόλεπτα θα με σημαδεύουν για μία ζωή. Φρίκη μαύρη, μια απαίσια απροσδιόριστη γεύση, ένα μείγμα των χειρότερων εφιαλτών μου, κάτι το οποίο με κάνει να βλέπω με λατρεία το κάστανο της FA το οποίο πολλάκις στο παρελθόν έχω δηλώσει ότι δεν θα άτμιζα ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο. Πως οι πιο παλιοί περιγράφουν το Pregio? Ε, μετά από αυτό το ζουμί σκουληκιασμένου κρέατος, παρατημένου στην ιδρωμένη ράχη καμήλας κατά τη διάσχιση της ερήμου Γκόμπι, ακόμα και το Pregio φαντάζει Tribecca! Αυτά όλα πέρασαν μέσα από το μυαλό μου σε 10 δευτερόλεπτα, και με ανατριχίλα οφειλόμενη σε αηδία, άφησα το βάμο στην άκρη. Φοβήθηκα για αρκετά λεπτά να ατμίσω το οτιδήποτε ακόμα και σε άλλο ατμοποιητή, έχοντας την εντύπωση ότι θα πάρω πάλι την ίδια γεύση. Ψυχοατμιστική οσφυοκαμψία τρίτου βαθμού. Ο Θάνος με κοιτούσε με απορία, και σχεδόν τον λυπήθηκα όταν γενναία τράβηξε μια τζούρα. Η έκφρασή του καθώς και η κίνηση του να πετάξει άμεσα την κεφαλή του evod, να καθαρίσει το τανκ με οινόπνευμα και να μου δώσει νέα κεφαλή, σε συνδυασμό με το «ΑΗΔΙΑ!» που πρόλαβε να ψελλίσει, απλά επιβεβαίωσαν την άποψή μου. Εδώ είναι η στιγμή που λέω ότι η γεύση είναι καθαρά υποκειμενική και αυτό το οποίο εγώ απεχθάνομαι, μπορεί να αποτελεί χρυσάφι για άλλον, και τούμπαλιν. Αλλά με το συγκεκριμένο, σας προκαλώ πραγματικά να το δοκιμάσετε. Θα σεβαστώ κάθε άποψη όπως πάντα, αλλά θα μου δώσετε πραγματικά μια καλή ιδέα για το που κινούμαι γευστικά σχετικά με την πλειοψηφία του φόρουμ που αρέσκεται να κάνει δοκιμές. 21/100, μόνο και μόνο γιατί έχω δοκιμάσει και χειρότερα. Βάλαμε λίγο ακόμα Abyss στους ατμοποιητές μας να καταφέρουμε να πιούμε το υπόλοιπο ποτό μας σαν άνθρωποι, μιας και η ώρα ήταν ήδη 21:30 και κάποια στιγμή έπρεπε να κλείσει και αυτό το μαγαζί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου