Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Liqua - Energy Drink

Το υγρό που δοκίμασα είχε περιεκτικότητα 9mg/ml και για τη δοκιμή χρησιμοποίησα Kanger Protank II με αντίσταση 1.8Ω πάνω σε Vamo V2.

Κατ’ αρχάς να πω ότι προ αυστηρής διατροφής, ήμουν μέγας οπαδός του Red Bull και του Monster από ενεργειακά ποτά. Μιλάμε κατέβαζα λίτρα! Από άλλα υγρά άτμισης με αυτή τη γεύση, έχω δοκιμάσει της FA, το οποίο δεν μου άρεσε ιδιαίτερα και της Italian Flavors το οποίο ήταν καλό.
Ανοίγοντας λοιπόν το μπουκαλάκι και φέρνοντάς το στη μύτη, μου ήρθε αμέσως στο μυαλό το άρωμα που ξεχύνεται στο χώρο όταν το λατάκι του Red Bull κάνει «τσαφ». Απίστευτη απόδοση αρώματος σε όλα της, στη γλύκα, στην οξύτητα και στη δυνατότητα του να σου φέρει τη γεύση στο μυαλό. Γέμισμα λοιπόν τον Protank II και βουρ. Εδώ πραγματικά ξετρελάθηκα. Απίστευτη γεύση και πιστή απόδοση της γεύσης. Τόσο που σκέφτηκα να χαλαρώσω λίγο με τις τζούρες μου γιατί θα με πιάνανε τα νεύρα και οι αϋπνίες. Έντονη γεύση! Το χτύπημα ήταν εκεί, και όσο ακριβώς πρέπει για ένα τέτοιο υγρό. Ο ατμός πλούσιος και η ρινική εισπνοή και εκπνοή ωραιότατη! Ευτυχώς γιατί με αυτή την τελευταία παρτίδα, είχα αρχίσει να απελπίζομαι! 85/100 χαλαρά! Μάλλον όχι και τόσο χαλαρά, με έχει τσιτώσει το ενεργειακό και θα αρχίσω να χορεύω πάνω στο γραφείο σε λίγο, σε ρυθμούς Progressive Trance!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου