Αφήνει σαν εταιρεία υποσχέσεις για το μέλλον. Με μια ματιά
που έριξα στη σελίδα της, είδα αρκετές γεύσεις τις οποίες θα ήθελα να δοκιμάσω.
Πρέπει όμως η εταιρείες να αρχίσουν να λαμβάνουν σοβαρά υπ’ όψιν διαδικασίες
ονοματοδοσίας στα υγρά τους. Ναι, μαρκετίστικο ακούγεται, αλλά ο κόσμος των
ατμιστών είναι ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται καθημερινά. Από ένα σημείο
και μετά, τα ονόματα που στην ουσία απλά αναφέρουν τις γεύσεις, δεν τραβάνε.
Για να σε τραβήξει κάτι, πρέπει πλέον να μην μπορείς να το συνδυάσεις με κάτι
εφάμιλλο άλλης εταιρείας. Εν προκειμένω: Από αυτά τα τρία υγρά, μόνο το Oriental είχε
αυτή τη σκέψη. Όλο αυτό το τελευταίο κομμάτι, δεν αναφέρεται φυσικά μόνο στη
συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά σε όλες. Εκτός από κάνα δύο που το κάνουν από την
αρχή αυτό, ενδεικτικά After
– 8 και Halo, οι
περισσότεροι κατασκευαστές απλά γράφουν τη γεύση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου