Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Cuttwood Vapors - Tobacco Trail


Ήρθε η στιγμή να δούμε και την νέα τετράδα γεύσεων της Cuttwood, τετράδα που την έχω στα χέρια μου κάμποσο καιρό αλλά έμεινε πίσω. Πρόκειται λοιπόν για 2 φρουτένια, μία μέντα και ένα καπνικό. Με το τελευταίο θα ξεκινήσω καθώς είναι η πρώτη απόπειρα της εταιρείας σε καπνικό υγρό, και με το track record που έχει, θέλω να ελπίζω ότι θα το πήγε καλά.

Tobacco Trail, 3mg, Tobecco KF4, 0.28mm Kanthal D, 2.5mm MC, 1.60Ω, Drago Cotton.

Ήπια και γλυκά καπνά με μια ιδέα μελιού. Απλοποιημένη η περιγραφή της εταιρείας, χωρίς να μας αφήνει περιθώρια για μαντεψιές και αναμενόμενα αποτελέσματα. Ανοίγοντας λοιπόν το μπουκαλάκι, έρχονται στη μύτη νότες από RY καπνικό με έντονα στοιχεία κρέμας και καραμέλας. Ίσως και ξηροί καρποί, μέλι πάντως στη μύτη δεν υπάρχει. Υγρό στον ατμοποιητή λοιπόν και πάμε για τη δοκιμή.


Δεν με πρόδωσε η μύτη μου που παραμένει πιστή μου σύντροφος στις δοκιμές. Έχουμε μια υλοποίηση του παλιού καλού κλασσικού RY4, με πολύ λιγότερους ξηρούς καρπούς, λιγότερη καραμέλα και μία κρέμα βανίλιας με αρκετά έντονη παρουσία, χωρίς όμως βούτυρο. Ρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... Α, ναι, το Gaucho της Lamda… Όσο το ατμίζω, υποχωρεί στο παρασκήνιο το καπνικό στοιχείο και η ένταση της κρέμας καλύπτει τα πάντα. Στην εισπνοή από τη μύτη, το καπνικό στοιχείο κυριαρχεί απόλυτα και στους παλαιότερους φέρνει μνήμες, ενώ ελάχιστα αργότερα έρχεται η κρέμα να καλύψει τα πάντα. Στην εκπνοή από τη μύτη, υπάρχει ισορροπία καπνού και κρέμας. Η παραγωγή ατμού είναι άφθονη ενώ το χτύπημα στα απόλυτα αναμενόμενα επίπεδα. Η επίγευση δεν είναι ούτε μεγάλη σε διάρκεια, ούτε επίμονη και αφήνει αίσθηση RY4 και ψημένες νότες.


Αρκετά κατώτερο των προσδοκιών μου, αυτό το υγρό είναι απλά ευχάριστο και πολύ καλή συνοδεία για τον μεσημεριανό ή απογευματινό καφέ. Τίποτα άλλο. Αν τα προηγούμενα της εταιρείας έδειχναν ότι έχει πέσει δουλειά εκεί, αυτό είναι ένα σχετικά μέτριο αποτέλεσμα. 71/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου