Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Liqua - Conclusion

Επιτέλους, αυτό το πρότζεκτ που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2012 ολοκληρώθηκε. Θα παρατηρήσετε ότι λείπει ένα από τα υγρά της εταιρείας, το Blackberry. Δεν ασχολήθηκα με αυτό, καθώς πηγές μου λένε ότι η εταιρεία θα το σταματήσει. Με πιάνει μια ελαφρά μελαγχολία γράφοντας αυτές τις τελευταίες γραμμές, καθώς μέσα σε αυτό το review βλέπω την πορεία μου στο ητ μέχρι τώρα. Όταν άτμισα το Berries Mix τον Ιούλιο του 2012, ήμουν μόλις 6 μήνες ατμιστής, 4 μήνες στα DIY και ακόμα δεν ήμουν σίγουρος ούτε για το τι κάνω, ούτε για το αν τελικά έχω όντως καταφέρει να απαλλαγώ από το τσιγάρο. Σήμερα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά! Ας πάμε όμως και λίγο στην Liqua. Το έχω πει στο παρελθόν και θα το ξαναπώ: πρόκειται για μία εταιρεία της οποίας τα υγρά είναι κατά κανόνα εξαιρετικά, με λίγες αστοχίες. Τα καπνικά τα οποία ενδιαφέρουν τους περισσότερους, τα θεωρώ πολύ καλά. Σίγουρα η σχέση τιμής/απόδοσης πιάνει μεγάλα νούμερα, όπως επίσης σίγουρα κάποια καπνικά της βρίσκονται σχεδόν μόνιμα στην θήκη που κουβαλάω μαζί μου. Αν η ποιότητα παραμείνει σταθερή, το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να κρατά το κομμάτι της στην αγορά και οι φανατικοί της θα αρχίσουν να αυξάνονται. Εγώ πάω για άλλες δοκιμές πλέον και σας ευχαριστώ για την υπομονή σας διαβάζοντας τα σεντόνια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου