Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

ECig - Red Label Vaped Queen



Ένα ελαφρύ κρυωματάκι με πήγε λίγο πίσω και με έκανε να καθυστερήσω το δεύτερο μέρος των συγκεκριμένων υγρών. Τώρα που άρχισε να περνάει, συνεχίζω με έξι υγρά από τη σειρά Red Label της Ecig. Η μεθοδολογία και πάλι ίδια, με μία μικρή (!) προσθήκη. Αυτή τη φορά εκτός από τον μπαρουτοκαπνισμένο μου κλώνο Kayfun 3.1ES, θα χρησιμοποιηθεί και ο νεοαποκτηθείς κλώνος Erlkonign.
Τον έχω κάποιο καιρό αλλά ήμουν διστακτικός στη χρήση του μέχρι τουλάχιστον να βρω τα χούγια του. Για κάθε νέο υγρό θα μπαίνει φρέσκο βαμβάκι και θα στρώνει με άτμισμα 1 ml σκέτη βάση, ενώ μετά το άδειασμα του τανκ θα γεμίζει με σκέτη βάση για έλεγχο επιμονής της γεύσης. Να αναφέρω εδώ ότι τους ατμοποιητές δεν τους γεμίζω τελείως αλλά κάπου στα 2 ml. Και στη φάση δοκιμής του υγρού αλλά και μετά που απογεμίζω με σκέτη βάση. Ο λόγος είναι απλός: είναι πολλά τα ml Άρη...

Red Label Vaped Queen, 6mg.
Kayfun 3.1ES Clone, MC 1.6Ω Kanthal D 0.28mm, 3mm διάμετρο. Ίδιο στήσιμο και στον Erl.

Με επιφύλαξη έφερα το μπουκαλάκι στη μύτη καθώς το κρύωμα δεν είχε υποχωρήσει πλήρως. Ω του θαύματος, είχα όσφρηση. Καπνικό και ωραίο άρωμα που παραπέμπει σε ελληνικά καπνά, και κάτι άλλο το οποίο όμως ήταν τόσο καλά κρυμμένο που δεν μπόρεσα να το αναγνωρίσω. Γέμισα τους ατμοποιητές μου και ξεκίνησα με τον 3.1. Δυνατή καπνική γεύση που γεμίζει το στόμα και αφήνει μία εντύπωση ότι πρόκειται για εξαιρετικό άφιλτρο τσιγάρο, χωρίς όμως μυρωδιά και γεύση από καμένο χαρτί και το κλασσικό τασάκι που συναντάμε σε κλασσικά τσιγαρίσια υγρά. Πλούσιο ντουμάνι και χτύπημα λιγότερο από το αναμενόμενο, σε εννιάρι θα είναι φανταστικό. Στη ρινική εισπνοή, το υγρό ανεβαίνει ένα επίπεδο και εμφανίζεται και ένα άρωμα το οποίο κάτι μου θυμίζει αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Στην εκπνοή από τη μύτη τώρα, δεν αλλάζει κάτι στην εμπειρία. Έβαλα όμως σκοπό να αναγνωρίσω το κρυμμένο άρωμα το οποίο βρήκα στη ρινική εισπνοή αλλά και στην επίγευση. Έπιασα λοιπόν τον Erl και τον έβαλα στο SVD. Η συμπεριφορά του υγρού ίδια. Αλλά τώρα, ήταν καθαρό το «κρυμμένο νόημα». Είμαι σχεδόν σίγουρος τώρα ότι πρόκειται για blackberry. Είμαι από τους λίγους που τους άρεσε το blackberry της Atmos Lab και έχω την εντύπωση ότι περί αυτού πρόκειται. Εντάξει, δεν παίρνω και όρκο ότι είναι το άρωμα από τη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά το blackberry είναι εκεί. Πάντα με την επιφύλαξη του κρυώματός μου. Άδειασα και τους δύο ατμοποιητές ατμίζοντας και απογέμισα με σκέτη βάση. Στον 3.1 η γεύση επέμεινε μέχρι τέλους, παρόλο που τον είχα στραγγίξει πριν. Στον Erl, επίσης. Οκ, μπορεί να μην είχε την αρχική ένταση αλλά και πάλι ήταν καθαρή. Σε αυτό το σημείο μπήκα να ελέγξω και την περιγραφή στη σελίδα της εταιρείας, η οποία μας μιλάει για καπνά Αγρινίου με νότες από κόκκινο ρούμι. Το καπνικό του θέματος το δέχομαι καθώς τι πιο απλή προσομοίωση από άφιλτρο τσιγάρο και καπνά Αγρινίου. Το ρούμι, δεν το βλέπω. Τουλάχιστον σε σχέση με άλλες γεύσεις που περιέχουν ρούμι. Παρόλα αυτά είναι ένα ευχάριστο υγρό το οποίο έχει προοπτικές να ανέβει πολύ. 82/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου