Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

ECig - White Label Prince



White Label Prince, double twisted MC kanthal, 3mm, 1.8Ω.

Άνοιξα και αυτό το μπουκαλάκι και το έφερα στη μύτη. Από το όνομα, περίμενα κάτι καθαρό και καπνικό. Αντί γι αυτό, βρήκα μια περίεργη μυρωδιά σοκολάτας που θύμιζε λικέρ. Νομίζω ότι έπιασα και μερικές νότες καφέ, αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Παρόλα αυτά κάτι μου έλεγε ότι τελικά το υγρό θα ήταν καπνικό. Γέμισα λοιπόν τον ατμοποιητή μου και ξεκίνησα τη δοκιμή. Μεγάλο το μπέρδεμα με τις πρώτες τζούρες και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό, ήταν «τι διάολο, λιβάνι ατμίζω?».
Αφού άρχισα να συνηθίζω τη γεύση του, ήρθε στην επιφάνεια μια γλυκιά και διακριτική σοκολάτα, ενώ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το λιβάνι είναι τελικά μια αρωματική ποικιλία καπνού. Αυτό το οποίο μου έκανε εντύπωση ήταν η ξηρή αίσθηση που άφηνε στο στόμα, γεγονός αδύνατον να προβλέψεις από τη μυρωδιά και από τις πρώτες τζούρες. Προσπάθησα αρκετή ώρα να ταυτοποιήσω την καπνική ποικιλία στην οποία βασίζεται το υγρό και τελικά έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για RY4 Asian ή κάτι παρεμφερές που παραπέμπει σε ανατολίτικο καπνό χωρίς τη συνηθισμένη προσθήκη λουκουμιού ή βύσσινου. Στη ρινική εισπνοή άρχισε να μου θυμίζει δενδρολίβανο, χαρακτηριστικό το οποίο έχω συναντήσει σε όποιο καπνικό υγρό έχει προσπαθήσει να προσομοιάσει ginger, οπότε θα μπορούσε να περιέχει και αυτό το συστατικό. Στη ρινική εκπνοή επικρατεί το άρωμα της σοκολάτας ενώ η επίγευση μπερδεύει καπνό και σοκολάτα. Το χτύπημα και πάλι ισορροπημένο και ταιριαστό, ίσως λίγο πιο ενισχυμένο λόγω της ξηρής αίσθησης που μένει στο στόμα, ενώ για άλλη μια φορά το ντουμάνι είναι εξαιρετικό. Σε αντίθεση με τα δύο προηγούμενα, αυτό το υγρό χαρακτηρίζεται από την έλλειψη σώματος με αποτέλεσμα τα αρώματα να αποτελούν ένα νέφος και να μην ξεχωρίζουν εύκολα, αλλά σε γενικές γραμμές είναι ένα ευχάριστο μεν, κουραστικό δε υγρό. Με δυσκόλεψε μέχρι να το ατμίσω όλο αλλά αφού το έκανα, γέμισα ίδια ποσότητα σκέτης βάσης και ξεκίνησα να δω τη συμπεριφορά του σε αυτό το σημείο. Η γεύση παρέμεινε αρκετά έντονη για περίπου ένα ml αλλά μετά από λίγο άρχισε σταδιακά να σβήνει και να μένει η αίσθηση μιας γλυκιάς και αρωματισμένης με σοκολάτα βάσης. Σε αυτό το σημείο επισκέφτηκα τη σελίδα της εταιρείας για να δω περιγραφή η οποία δεν δίνει και πολλές λεπτομέρειες, λέγοντας ότι πρόκειται για υγρό με γεύση καπνού Prince. 68/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου