Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Flavourland - Conclusion


Συμπέρασμα για τα υγρά της εταιρείας που δοκίμασα: Επιγραμματικά, thanks but no thanks. Έχω πληρώσει πολλά μεταφορικά στη ζωή μου, και έχω να πληρώσω ακόμα πολλά, αλλά αυτά τα €6,00 τα έκλαψα. Εν γνώσει μου πήρα το ρίσκο της δοκιμής, δεν με γέλασε κανείς, αλλά τα έκλαψα. Και φτάνω στο κυρίως θέμα απευθυνόμενος στους κυρίους και κυρίες της Zibacco: Είστε ατμιστές? Αν όχι, συνεργάζεστε με ατμιστές ώστε να έχετε μία πιο σαφή εικόνα για τα υγρά που εμπορεύεστε? Αν ναι, τα δοκιμάσατε? Τι γνώμη αποκομίσατε από αυτά? Θα τα δίνατε στα παιδιά σας αν έχετε και αν ατμίζουν? Παρακολουθώ κάποιες μέρες τώρα την πολιτική προώθησης της εταιρίας σας και δείχνει να εστιάζεται στο «Flavourland 100% made in Italy». Δεν παν να είναι και made by HRM the Prince of Monaco και να έχουν μπουκαλάκια από διαμάντι και εκχύλισμα ποιος ξέρει τι, τα υγρά που δοκίμασα είναι αίσχος, και αυτό με μεγάλη ευγένεια. Το Fresh Breath κάπως ξεχωρίζει, αλλά ούτε στο παραμικρό δεν φτάνει για να ξεπλύνει τη φρίκη των άλλων δύο και ιδιαίτερα του Virginia.

Ελπίζω να πάρετε τα λόγια μου καλόπιστα και να τα χρησιμοποιήσετε ως επιχείρημα στην εταιρία ώστε να φτιάξει υγρά της προκοπής. Αλλιώς, το μόνο που πετυχαίνετε, είναι να επιβεβαιώνεται το «ότι πληρώσεις παίρνεις, εσύ δεν πλήρωσες τίποτα και πήρες άνθρακες.» Αν όχι, μπορείτε να εξασκήσετε κατά βούληση το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά σας να μην μου ξαναστείλετε υγρά. Δεν ξέρω κατά πόσο η γεύση οφείλεται στην ημερομηνία λήξης(και θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω), αλλά αν πάντως περιμένετε με αυτά τα προϊόντα να διεκδικήσετε μερίδιο στην έτσι κι αλλιώς δύσκολη αγορά των υγρών αναπλήρωσης, πρέπει ή να ελέγξετε τον Υπεύθυνο μάρκετινγκ της εταιρείας σας, ή να νομίζετε ότι έχετε να κάνετε με άσχετους, αδαείς, πρόβατα και εξαρτημένους που θα ατμίσουν το οτιδήποτε βρεθεί στο δρόμο τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου