Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Ebaron Lab - Introduction

Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω τον Θάνο, την Ελευθερία και την Ευαγγελία από το e-tsigaro Κέρκυρας, που με προμήθευσαν με τα δείγματα για τη δοκιμή. Υπόσχομαι να χρησιμοποιήσω 2 μλ από το καθένα, και να σας επιστρέψω το υπόλοιπο, να το δοκιμάσετε και σεις!

Οι δοκιμές έγιναν σε Τ3 2.5Ω με LavaTube και VV No.1. Σε διάφορα βολτάζ. Τα υγρά είχαν όλα περιεκτικότητα 6mg/ml Νικοτίνη. Όπως έχω πολλάκις δηλώσει, δεν είμαι επαγγελματίας γευσιγνώστης και σίγουρα δεν πληρώνομαι ή λαμβάνω αντισταθμιστικά οφέλη! Δεν έχω ξανακάνει τόσο λεπτομερή κριτική, εκτός από το Atmos Mango για λογαριασμό της ALT. Από χαρά κάνω αυτή τη δοκιμή, και αν και όσες κάνω στο μέλλον, περισσότερο ως φόρο τιμής σε όσους δοκίμασαν και τι δεν δοκίμασαν από τις αρχές του ητ!!! Εσείς δείξατε το δρόμο, όλοι μαζί τον συνεχίζουμε! Μακάρι να κάνουν τέτοιες δοκιμές όσοι περισσότεροι γίνεται, και να γράφουν πλήρεις εντυπώσεις. Σίγουρα θα βοηθήσει και στην επιλογή υγρών, αλλά και τις εταιρείες σε διορθώσεις προς ευχαρίστηση όλων μας! Την προσωπική μου άποψη γράφω προσπαθώντας να είμαι αντικειμενικός. Πάμε λοιπόν!

Η εταιρεία, ή μάλλον η φίρμα, σχετίζεται με τη γνωστή House of Liquid. Όσοι έχουν δοκιμάσει τη σειρά El Toro έχουν μια πολύ καλή άποψη περί τίνος πρόκειται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου