Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Flavourland - M Blend

Είπα στην εισαγωγή μου ότι σκέφτηκα μπράβο στην εταιρεία. Μετά τις δοκιμές, η γνώμη μου άλλαξε σε «τι σας έκανα???». Και εξηγούμαι:

Έχοντας στο μυαλό μου γεύσεις εφάμιλλες με το Maxx Blend, Maxboro και γενικά καπνούς, έβαλα μισό ml στον Τ3 μου. Τράβηξα, ξανατράβηξα, ξαναματατράβηξα, το ίδιο αποτέλεσμα. Μάπα το καρπούζι. Κάποιοι είπαν για χαλασμένο λιβάνι, δεν ξέρω αν ήταν αυτό, αλλά ήταν κάτι το απροσδιόριστα άσχημο. Καμία καπνίλα, λίγο χτύπημα, λίγο ντουμάνι, άσχημη μυρωδιά ατμού, άσχημη ρινική εκπνοή και γεύση – επίγευση, απροσδιόριστη, Με την κακή έννοια. Συνέχιζα να το ατμίζω, του έδωσα ευκαιρίες, τίποτα. Ντρέπομαι ακόμα και να το χαρίσω ή να το δώσω σε συνατμιστή να το δοκιμάσει, αν τα θέλει κάποιος, τα χαρίζω και τα δύο. Εν τέλει, καθάρισα τον άτμο μου με οινόπνευμα, άτμισα ένα ml σκέτη βάση να καθαρίσει καλά, και απόλαυσα πολύ περισσότερο την γεύση οινοπνεύματος αρωματισμένου με λεμόνι από το M blend. Το βαθμολόγησα με 20/100, και ο λόγος είναι το επόμενο υγρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου