Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Ebaron Lab - Frozen Orange


Εδώ τα χαλάμε λίγο. Μπορεί να φταίει το ότι δοκίμασα τα άλλα δύο πρώτα, μπορεί να φταίνε οι προσδοκίες που είχα σύμφωνα με το πρώτο μήνυμα, μπορεί να φταίει το ξερό μου το κεφάλι, αλλά δεν μου άρεσε. Εμένα δεν μου άρεσε. Ίσως με άλλο όνομα, να με έβαζε σε άλλη ψυχολογία, αλλά εκεί που περίμενα έντονο πορτοκάλι με ιδέες από γκρέιπφρουτ και λίγο lime για σπιρτάδα (τουλάχιστον έτσι μου είχε πει "στη μύτη"), και έντονο "brain freeze", εισέπραξα ένα ελαιώδες υγρό με μπερδεμένη γεύση, απειροελάχιστα δροσερό λόγω μενθόλης.
Σαν να μην ήξερε τι θέλει να αποδώσει το υγρό, περγαμόντο, κίτρο, πορτοκάλι, λεμόνι, νεράντζι??? Εμένα πιο πολύ σε νεράντζι μου έφερε πάντως, και οπωσδήποτε δεν είναι ούτε frozen ούτε orange. Κάτι σε cool citrus θα το έλεγα. Σαν υγρό, είναι πολύ καλό, απλά το όνομα, η ετικέτα και η μυρωδιά, σου δημιουργούν προσδοκίες οι οποίες δεν έχουν σχέση με το γευστικό αποτέλεσμα. Μιλάμε για μεγάλη διαφορά! Στα 2 προηγούμενα, έβαλα 1 μλ στον Τ3 μου, σε τούτο έβαλα 2. Και δεν έβλεπα την ώρα να αδειάσει. Παρ' όλα αυτά, έψαχνα συνέχεια λόγο να του δώσω άλλη μια ευκαιρία, το έβλεπα ότι είχε θέληση να με ευχαριστήσει. Και βρήκα τον τρόπο! Το ανακάτεψα με λίγο, ελάχιστο έτοιμο υγρό μπισκότο. Δεν με τρέλανε, αλλά όσο είχε μείνει στον ατμοποιητή, κατέβηκε με μεγάλη ευκολία! Αυτό το οποίο με παραξένεψε αρκετά, μία υπόνοια καπνού που βρήκα, αλλά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μάλλον ήταν η ιδέα μου. Επίσης, δεν με ενθουσίασε ο τρόπος με τον οποίο απέδιδε χτύπημα. Ενώ ήταν αρκετά στρωτό και ελαφρύ, σε κάποιες φάσεις που έδινε κάτι κλωτσίδια που με έκαναν να βήξω. Μετά έστρωνε πάλι. Συμπέρασμα: δεν θα το άτμιζα ξανά με ιδιαίτερη ευχαρίστηση, όχι τώρα κοντά τουλάχιστον. Πιστεύω ότι θέλει δουλειά, είτε το υγρό για να πλησιάσει την ετικέτα, είτε η ετικέτα για να πλησιάσει το υγρό. Σίγουρα θα ενθουσιάσει οπαδούς του νεραντζιού και της ελαιώδους υφής του, απλά μην κοιτάξετε καν την ετικέτα και μην περιμένετε αυτό το "wow" που υπόσχεται η μυρωδιά του. Το βαθμολόγησα με 68/100. Θα μου πεις "το θάβεις τόση ώρα και του βάζεις 68?" Δεν είπα ποτέ ότι είναι κακό. Πολύ καλό είναι. Απλά, δεν κρατάει το λόγο του. Υπόσχεται frozen orange, σου δίνει νεραντζάκι χλιαρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου