Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Flavourland - Virginia

Η μυρωδιά της σοκολάτας, με είχε προϊδεάσει θετικά. Έλπιζα σε ένα σοκολατένιο καπνικό, τύπου Choco Cigar από Vapeheaven. Άντ’ αυτού, πήρα την μεγαλύτερη τρομάρα της ζωής μου. Και την μεγαλύτερη ικανοποίηση. Γιατί κατάφερα και βρήκα το πιο αίσχος όλων των εποχών. Ακόμα και το κάστανο της ΦΑ, που συχνά πυκνά το βλέπω στον ύπνο μου και ξυπνάω ιδρωμένος, μυρίζοντας ταυτόχρονα ένα από τα τελευταία μου DIY για να συνέλθω, μπροστά στο Virginia φαίνεται Θεός. Στην μία και μοναδική τζούρα που πήρα, και πριν αρχίσω να φτύνω και να ψάχνω για στοματικό διάλυμα, βρήκα το χτύπημα ελαφρύ. Και είναι το μόνο το οποίο μου έμεινε από αυτό το υγρό, γιατί όλα τα άλλα καλύτερα να μην τα σκέφτομαι. Μία τζούρα και μετά άδειασα το υγρό, βύθισα τον Τ3 σε οινόπνευμα και πέταξα την κεφαλή στα σκουπίδια. Δε βαριέσαι, για το καλό όλων μας. Το βαθμολόγησα με 0/100. Και αυτό γιατί δεν χρησιμοποιώ αρνητική κλίμακα. Αν χρησιμοποιούσα, θα έπαιρνε – αρκετά, και το προηγούμενο υγρό μάλλον 0. Αν θέλετε να εκδικηθείτε κάποιον, χαρίστε το, εγώ πάντως θα εκπλαγώ αν κάποιος δηλώσει συμπάθεια γι αυτό το υγρό, στην τωρινή του μορφή τουλάχιστον. Που ξέρεις, αν η εταιρεία λάβει υπ’ όψιν τα σχόλια, μπορεί να αλλάξει το υγρό και να γίνει θεϊκό. Μακάρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου