Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Ebaron Lab - Cinnamon Cookies




Την αμαρτία μου θα την πω: είμαι δηλωμένος fan του υγρού αυτού by Atmos. Δεν έχω δοκιμάσει το έτοιμο υγρό της Atmos αλλά σε DIY που το διαθέτω μου άρεσε πολύ. Και σε συνδυασμούς. Με άλλα λόγια, έχω ένα μέτρο σύγκρισης πολύ ισχυρό και βάσει αυτού θα κάνω την κριτική μου. Για ξεκίνημα, θα πω ότι μυρίζοντας το υγρό, μου ήρθαν πολύ περισσότερο τα αρώματα του γνωστού μπισκότου που επιθυμεί να μιμηθεί ο ποιητής.
Η κανέλα δεν είναι τόσο έντονη όσο του Atmos και ξεχωρίζει ιδιαίτερα η ιδέα της ζάχαρης. Το μπισκότο δε, είναι πολύ πιο έντονο ως μυρωδιά. Με άλλα λόγια, η μύτη του είναι πολύ πιο ισορροπημένη και πολύ πιο γλυκιά. Αλλά μέχρι εδώ. Στην ουσία είναι το άλλο άκρο από το κανελομπισκότο του Atmos. Το μπισκότο έχει έντονη γεύση, η κανέλα περισσότερο σπιρτάδα αφήνει παρά άρωμα, και η ζάχαρη, άφαντη. Ακόμα και αφού περάσει ατμός στη μύτη, η κανέλα δεν εντείνεται, πράγμα μυστήριο γιατί όσοι κατέχουν από μαγειρική θα ξέρουν ότι η κανέλα δεν έχει γεύση παρά μόνο άρωμα. Και αν δεν με πιστεύετε, δοκιμάστε να ρίξετε λίγο κανέλα στη γλώσσα σας με καλά κλειστή τη μύτη σας και αν καταλάβετε ότι όντως είναι κανέλα, να μη με λένε Τρύφωνα. Το καλό είναι ότι μόλις περάσει ατμός από τη μύτη, ανεβαίνει η μυρωδιά της ζάχαρης, ελαφρά καμένης με πολύ ευχάριστο τρόπο. Έχω την εντύπωση ότι εντόπισα και μία νότα καραμέλας, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Το χτύπημά του ελαφρύ, όπως κατά τη γνώμη μου πρέπει να είναι τα γλυκά, αλλά ικανοποιητικό, ενώ από ντουμάνι, δόξα να χει ο Πανάγαθος. Εδώ, όμως υπάρχει μεγάλη αλλαγή στη συμπεριφορά του ανεβάζοντας βολτ. Δεν αποπειράθηκα καν για τις 5ρες και 6ρες του Νο.1, αφού είδα αλλαγές στη γεύση και στη θερμότητα μεταξύ 4,0-4,1-4,2-4,3-4,4 βολτ, και μάλιστα στο λάβα που όλοι ξέρουμε ότι είναι τόσο αξιόπιστο όσο το Ελληνικό Χρηματιστήριο μεταξύ οθόνης και πόλου. Το βαθμολόγησα με 78/100, περίπου όσο και τα περισσότερα γλυκά που έχω δοκιμάσει. Και αυτό γιατί πιστεύω ότι θέλει πολύ λίγα πράγματα για να γίνει ένα πραγματικά καταπληκτικό υγρό. Ελάχιστα παραπάνω άρωμα κανέλας, λίγο παραπάνω ζάχαρη και πιο γεμάτο μπισκότο, θα το στείλουν κατευθείαν στο 9+, 8 δεν υπάρχει γι αυτό το υγρό. Ούτε μπορώ να πω ότι δηλώνω προτίμηση μεταξύ των δύο, το καθένα έχει τα καλά του, τα οποία και αποδίδει εξαιρετικά, αλλά και από τα δύο λείπει το πιο γεμάτο μπισκότο. Ένα υγρό με τα αρώματα στο μπουκάλι του e-baron, την ένταση της κανέλας μειωμένη κατά 20% του Atmos, έντονη την καμένη ζάχαρη και με το μπισκότο της FA, στο μυαλό μου φαντάζει ως η υγρή μορφή των Goodys Αλλατίνη. Μέχρι τότε, και τα δύο υγρά τα ατμίζω με ευχαρίστηση. Συμπέρασμα: e-baron λίγο ήθελε για να γίνει πολυαγαπημένο. Ίσως λίγο παραπάνω PG και κάποιο ενισχυτικό σε μικρές συγκεντρώσεις. Τελικά έγινε απλά αγαπημένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου