Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Hexocell - Introduction


Πολύς ντόρος έχει γίνει γι αυτά τα υγρά, και κυρίως αρνητικός. Μέχρι πρότινος, υπήρχε έντονη φημολογία γύρω από αυτά τα υγρά. Τα έβρισκες παντού, από εξειδικευμένα καταστήματα μέχρι και πάγκους σε λαϊκές, σύμφωνα με μαρτυρίες ατμιστών. Προσωπικά, ότι υγρό και αν είχα δοκιμάσει από αυτή τη σειρά, δεν μου άρεσε και παρόλο που αρκετές φορές τοπικό κατάστημα μου είχε προτείνει να τα δοκιμάσω, είχα αρνηθεί κατηγορηματικά. Ο λόγος ήταν ότι στο μυαλό μου αυτά τα υγρά ήταν ανάξια σχολιασμού και δεν ήταν τίποτα άλλο από μία αρωματισμένη βάση, σε χαμηλή τιμή. Όχι, δεν τα είχα σε υπόληψη, και γευστικά και επειδή κανείς δεν μπορούσε να πει με σιγουριά ποιος τα φτιάχνει και από που προέρχονται.
Μέχρι που πριν κάποιες μέρες, ήρθε η openprotocol.gr να ταράξει τα νερά, αποκαλύπτοντας τα πάντα γι αυτή τη σειρά. Ήμουν από τους πρώτους που επικρότησαν αυτή την ενέργεια, καθώς υπάρχουν πολλοί ατμιστές που τα προτιμούν και καλό είναι να ξέρουν τι ατμίζουν. Η εταιρεία αποφάσισε να μου στείλει μια δεκαπεντάδα για δοκιμή, θεωρώ γνωρίζοντας ότι λέω αυτά που έχω να πω έξω από τα δόντια, και έτσι αποφάσισα να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Πρόκληση υπήρξε στη δοκιμή το να τα αντιμετωπίσω σαν να μην τα έχω δοκιμάσει ξανά, ιδιαίτερα μετά από δοκιμές εξαιρετικών υγρών, αλλά νομίζω ότι τα κατάφερα καθώς στο σετ υπήρχαν υγρά τα οποία δεν είχα ακούσει ξανά.

2 σχόλια:

  1. Επειτέλους αδερφέ, μπήκε η αναζήτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω μόνο να λειτουργεί σωστά. Επόμενο project θα είναι η προσθήκη tags σε παλιότερες δημοσιεύσεις καθώς και η αισθητική αναβάθμιση

      Διαγραφή