Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Vaponaute - Conclusion



Θα παρατηρήσατε ότι δεν είπα τίποτα για τη σύσταση των υγρών και τα ποσοστά PG/VG. Αυτό γιατί δεν μπόρεσα κάπου να βρω πληροφορίες. Τείνω στο ότι χρησιμοποιούν 50-50 αναλογία, και ως τέτοια θα τα κατατάξω. Το γενικό μου συμπέρασμα, είναι ότι με 4 μόνο υγρά, η εταιρεία προσπάθησε να καλύψει μια μεγάλη γκάμα ατμιστών. Έχουμε το καπνικό, το φρουτένιο, το μενθολοειδές και το γλυκό. Έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία η οποία ξέρει τι θέλει και πώς να το πετύχει. Δεν έπεσε στην παγίδα των 100 γεύσεων αλλά με 4 υγρά εκπροσωπεί τις 4 μεγαλύτερες κατηγορίες υγρών αναπλήρωσης. Για τα μοντάκια και τα ντριπάκια, δεν θα αναφέρω τίποτα καθώς ούτε ο τομέας μου είναι, ούτε νομίζω ότι αυτά είναι που θα κάνουν γνωστή την εταιρεία.
Αντιθέτως, τα υγρά της θα τα παρακολουθώ στενά και θα τρέφω την ελπίδα να δω και άλλα ατμιστικά ταξίδια από αυτούς. Πραγματικά, κάντε τον κόπο να την ερευνήσετε αυτή την εταιρεία καθώς έχει πολλά να πει. Έχω και την εξής επιφύλαξη: είναι ο Kayfun κατάλληλος ατμοποιητής γι αυτά τα υγρά, ή θέλει κεραμικό? Τα υγρά τα δοκιμάζαμε παράλληλα με τον Θάνο από το e-tsigaro Κέρκυρας, ο οποίος τα δούλεψε σε ΣΟΦΙΑ. Από ότι μου είπε οι γεύσεις ήταν πιο διακριτές εκεί και πιο καθαρές. Δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω και το συντομότερο δυνατόν θα κάνω και μια απόπειρα εκεί. Οι απανταχού φαν των ΙΑΤΤΥ, νομίζω ότι βρήκαν άλλη μια σειρά υγρών η οποία θα αποδείξει την αξία του «Βασιλιά», αν ισχύουν τα προηγούμενα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου