Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

God's Liquid - Sertico

Sertico, Dead Rabbit RDA, 2*Clapton 26/32, 3mm πυρήνας, 0.40Ω, Cotton Candy

Για το τελικό προϊόν, χρησιμοποίησα τα υλικά της συσκευασίας, πλέον 10ml νικοτινούχας 70/30 VG/PG με νικοτίνη 1.2mg/ml, βγάζοντας ένα τελικό αποτέλεσμα 70/30 με νικοτίνη 0.2mg/ml. Η εταιρεία μας λέει ότι πρόκειται για «ξερά ελληνικά χαρμάνια από  γνωστές ποικιλίες   συνδυασμένα στην τέλεια αναλογία. Το τσιγάρο του παππού το είπαν κάποιοι και θα συμφωνήσετε… απόλυτα». Ανοίγοντας το μπουκαλάκι, ένα άρωμα με όχι καλές εντυπώσεις για μένα έρχεται στη μύτη. Σκληρό Virginia, αυτό που λέμε χορταρίλα σε όλο της το μεγαλείο. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο είναι η αλήθεια, αλλά θα την κάνω τη δοκιμή.


Η γεύση φτάνει στο 100% της μύτης για κακή μου τύχη, και μετά βίας κατάφερα να ολοκληρώσω τη τζούρα μου. Το Βιρτζίνια σε όλο του το μεγαλείο. Και εδώ έχουμε ένα κλασσικό παράδειγμα αντίστροφης «ταύτισης»: από τη στιγμή που δεν αρέσει σε μένα, θα αρέσει στα σίγουρα σε όσους προσκυνούν Βιρτζίνια. Εγώ δεν μπορώ με τίποτα να το ανεχτώ. Δεν ξέρω ποιανού παππού είναι το τσιγάρο, σίγουρα όχι του συχωρεμένου του δικού μου, ο οποίος φουμάριζε Αντινικότ 22 και με κάνα δύο τράκες που του είχα κάνει, κατάλαβα τι πάει να πει να καπνίζεις σκέτο καμένο χαρτί. Δεν προχωράω σε περαιτέρω δοκιμή, νομίζω πως έγινα κατανοητός: δεν μου αρέσει λόγω του ότι δεν μου αρέσει το Βιρτζίνια, άρα σε όσους αρέσκονται στο Βιρτζίνια, θα αρέσει. Και εξ’ ου και η υψηλή βαθμολογία. 89/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου