Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Digbys - Mum's Custard



Mum’s Custard

Εντυπωσιακά σκούρο και καραμελένιο υγρό, θα μου έκανε εντύπωση αν έλλειπε κάτι τέτοιο από μια Αγγλική σειρά. Πρέπει να πω εδώ ότι τα υγρά αυτού του τύπου δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν αντέχω τη γεύση της βουτυρίλας και της γαλατίλας με τίποτα. Ανοίγοντας το μπουκαλάκι, χάρηκα αρκετά καθώς το άρωμα δεν είχε κανένα από τα στοιχεία που δεν μου αρέσουν. Αντιθέτως, θύμιζε σιρόπι καραμέλας για παγωτό, καθαρό άρωμα καραμελωμένης ζάχαρης και γλυκάδα που σπάει κόκαλα. Κρατώντας μικρό καλάθι, έβαλα μόλις ένα ml στο τανκ και ευτυχώς, γιατί στη μέση της πρώτης τζούρας, το παράτησα με αηδία.
Βούτυρο, πολύ βούτυρο και για μένα αυτό είναι το ίδιο με εγκλεισμό στο Guantanamo… Η περιγραφή μιλάει για κρέμα βανίλιας με σιγοβρασμένο γάλα και καστανή ζάχαρη και οι αναλογίες στα 50/50. Όσον αφορά την περιγραφή, είμαι σίγουρος ότι οι λάτρεις των custard θα με καρατομήσουν, καθώς ίσως βρουν το Άγιο Δισκοπότηρό τους εδώ. Και ακριβώς επειδή δεν μου αρέσει, πρέπει να είναι καλό στον τομέα του. 89/100 και γρήγορα τον ατμοποιητή για πλύσιμο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου