Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Wanted - West Virginia


Σίγουρα μια σειρά καπνικών δεν μπορεί να θεωρείται πλήρης αν δεν περιέχει ένα υγρό Virginia. Έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι η χαρακτηριστική γεύση της συγκεκριμένης ποικιλίας δεν με ενθουσιάζει, αλλά αυτό ας το αφήσουμε στην άκρη μέχρι στιγμής. Φέρνοντας το μπουκαλάκι στη μύτη, παρατήρησα την χαρακτηριστική και έντονη μυρωδιά οποιουδήποτε Virginia. Με λίγο περισσότερη προσοχή βέβαια, παρατήρησα την απουσία οποιασδήποτε υποψίας γλυκάδας, πράγμα το οποίο αναζητούν οι περισσότεροι ατμιστές. Γέμισα τον ατμοποιητή και άρχισα τη δοκιμή.
Βαριά γεύση καπνού, με τη χαρακτηριστική γεύση να απουσιάζει για ξεκίνημα, ενώ το άρωμα του Virginia ήταν αρκετά αισθητό. Προχωρώντας τη δοκιμή, το Virginia ήρθε για να μείνει. Θα περίμενα από τον εαυτό μου να αφήσει τον ατμοποιητή κάτω και να αλλάξει υγρό, αλλά δεν το έκανα, καθώς άρχισε να εμφανίζεται και μία έντονη γεύση καπνού η οποία καταλάγιασε κάπως τη χαρακτηριστική γεύση. Και η αρχική εκτίμησή μου, επιβεβαιώθηκε. Καμία υποψία γλυκάδας. Προς το τέλος του τανκ, η γεύση σταθεροποιήθηκε στα προφανώς επιθυμητά επίπεδα, δηλαδή τη χαρακτηριστική γεύση του Virginia πάνω σε ένα βαρύ τσιγαρίσιο υπόβαθρο. Η παραγωγή ατμού ικανοποιητική ενώ το χτύπημα ιδανικό. Συνήθως όταν ατμίζω καπνικά, προτιμώ να κινούμαι στα 9-12 mg αλλά αυτό το 6ρι το βρήκα άκρως ευχάριστο. Στη ρινική εισπνοή το υγρό δεν έδωσε κάτι παραπάνω αλλά επίσης υπήρχε παντελής απουσία οποιασδήποτε χημικής μυρωδιάς. Η επίγευση βελούδινη και έντονη, με το Virginia να ξεδιπλώνει ότι έχει να δώσει. Αφού άδειασε το τανκ, γέμισα με σκέτη βάση και συνέχισα να ατμίζω. Η γεύση παρέμεινε για περίπου 2 ml, ενώ μετά άρχισε να χάνεται σταδιακά και να αφήνει τη θέση της στη βαριά καπνική γεύση που αποτελεί και το υπόβαθρο του υγρού. Μέχρι και το τέλος του τανκ, αυτή η γεύση παρέμεινε, πράγμα που προσωπικά βρήκα πολύ ευχάριστο καθώς κάλυψε ακόμα και τη γλύκα της VG από τη βάση μου. Σαν συμπέρασμα πρέπει να πω ότι παρόλο που δεν είμαι τύπος του Virginia είναι το πιο ευχάριστο υγρό του τύπου που έχω ατμίσει και είμαι σίγουρος ότι οι λάτρεις του τύπου θα το προσκυνήσουν. Αν μου άρεσε το Virginia, θα το βαθμολογούσα με 92/100.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου