Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Papillon Organic - Pure Menthol


Κατ’ αρχάς πρέπει να πω ότι δεν είμαι και πολύ φίλος της μενθόλης, τουλάχιστον σε σταθερή βάση. Και σίγουρα όταν πέφτει στα χέρια μου, δεν την προτιμώ σκέτη. Με αυτά στα υπ’ όψιν, άνοιξα το μπουκαλάκι και έψαξα για άρωμα. Φυσικά, δεν βρήκα και η δροσιά την οποία ανίχνευσα, ήταν υποτονική. Γέμισα ατμοποιητή και έβαλα μπρος.
Πρέπει να πω ότι δεν ήταν αντάξιο των προσδοκιών μου. Πολύ ελαφρά δροσιά, καθόλου γλυκάδα και ελάχιστες νότες μέντας, ή μάλλον δυόσμου. Και το ότι δεν ήταν αντάξιο των προσδοκιών μου, είναι το καλύτερο νέο γι αυτό το υγρό, καθώς δεν είχε σχέση με κάτι σαν στοματικό διάλυμα το οποίο περίμενα. Μας ξεγελάει ο τίτλος φυσικά, καθώς το pure είναι λίγο παραπλανητικό και σε κάνει να περιμένεις κάποια έκρηξη μενθόλης και να σου παγώσει ο εγκέφαλος, αλλά δεν πειράζει. Προσωπικά, περισσότερο μου κάνει για βάση παρά για έτοιμο υγρό, αλλά για τα δικά μου δεδομένα, αυτό είναι καλό νέο. Η παραγωγή ατμού είναι καλή και το χτύπημα ελαφρύ, παρόλο που θα περιμέναμε το αντίθετο. Ελάχιστη παραπάνω δροσιά γίνεται αισθητή στη ρινική εισπνοή, αλλά ευχάριστα χωρίς να κάνει τη μύτη να τσούζει. Σε γενικές γραμμές, ένα ευχάριστο υγρό, το οποίο δεν έχει να πει και πολλά, αλλά δεν κουράζει και δεν σου φέρνει κορεσμό. 69/100.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου