Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Celtic Vapours - Introduction


Και πάλι ένα τηλεφώνημα ήταν αυτό που μου έβαλε φυτίλια και δουλειά για το σπίτι. «Έλα, κερνάω μπύρα ή καφέ και Celtic Vapours». «Τι έγινε?» «Έλα και θα δεις». Πήγα λοιπόν και ανακάλυψα δέκα αρωματάκια τα οποία μόλις είχαν έρθει ως δείγμα. Από ότι μου είπε η Ελευθερία στο e-tsigaro της τα ζητούσαν αρκετά συχνά Άγγλοι τουρίστες και κάποια παιδιά από το Νότιο συγκρότημα που τα είχαν ανακαλύψει και τα παράγγελναν μέσω διαδικτύου. Έκανα κάποιες γρήγορες δοκιμές σε ένα κλώνο trident αλλά επειδή δεν ενθουσιάστηκα και πολύ, πήρα δουλειά για το σπίτι με σκοπό να τα δοκιμάσω στον δικό μου κλώνο με τη συνηθισμένη μου μέθοδο: Kayfun 3.1ES Clone, Microcoil στα 1.6Ω, φρέσκο βαμβάκι και άτμισμα 1μλ σκέτη βάση να στρώσει, και όλα αυτά με τις ευλογίες των 4.3+ βολτ του iTaste SVD


Πριν όμως προχωρήσω στο δια ταύτα, έκανα μία έρευνα στον ιστότοπο της εταιρείας. Η εταιρεία, εδρεύει στην Ουαλία. Σαν σήμα έχει το δράκο που αποτελεί και έμβλημα της Ουαλίας και από ότι κατάλαβα βασίζεται κυρίως στο e-shop της, σε ένα Outlet, λίγους μεταπωλητές στην Αγγλία και ένα μεταπωλητή στη Δανία. Εκτός από τα υγρά, πωλούν επίσης κάποια VV/VW mods, κλώνους μηχανικών, κλώνους επισκευάσιμων, κάποιους εργοστασιακούς, starter kits, υλικά DIY με τοπ σημείο την PG ή VG με 55mg και άλλα. Οι τιμές τους είναι υψηλές για τα Ελληνικά δεδομένα αλλά καλές για τη Μ. Βρετανία και τα υγρά τους βγαίνουν σε εννιά σειρές γεύσεων με αρκετούς εκπρόσωπους σε κάθε μία, μπουκαλάκια των 10 ή 30ml και σε Νικοτίνες από 0 ως 35, σε βήματα των 5. Να κάτι νέο! Οκτώ δυνατότητες περιεκτικότητας. Τα υγρά περιέχουν PG/VG σε αναλογία 70-30 και τα δεκάμελα που παρέλαβα εγώ πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Ευκρινή διακριτικά, προειδοποίηση για τη Νικοτίνη, απαγόρευση πώλησης σε ανηλίκους και childproof cap. Δεν είναι κάτι εντυπωσιακό οπτικά, και ο χρωματικός συνδυασμός δεν σε κάνει να πεις «wow», εκτός από μία περίπτωση την οποία θα μάθετε στην ώρα της. Κατά κανόνα, λευκή ετικέτα, καφέ δράκος, κόκκινο καπάκι. Τα υγρά που δοκίμασα είχαν όλα περιεκτικότητα 10mg/ml, συνήθως πολύ για τα γούστα μου, αλλά έκανα την καρδιά μου πέτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου