Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Celtic Vapours - Virginia Blend


Στην περιγραφή, η εταιρεία μας λέει για ένα ελαφρύ και γλυκό καπνικό. Αυτό μπορεί σίγουρα να μπερδέψει κάποιον που δεν ξέρει τι εστί Virginia. Για τους γνώστες όμως, είναι εύκολο να καταλάβουν ότι η περιγραφή είναι του αέρα. Προσωπικά, τα Virginia δεν μου αρέσουν. Από καμία εταιρεία και για κανένα λόγο.
Το στόμα μου έχει ακλόνητες διαφορές με τη συγκεκριμένη γεύση, οπότε διαβάζοντας αυτό, πρέπει να το λάβετε υπ’ όψιν. Το άρωμα από το μπουκάλι, είναι το γνωστό σε όλους μας Virginia. Η γεύση του επίσης. Έντονη, χαρακτηριστική χωρίς τη γλυκάδα που αναφέρει η περιγραφή. Παρόλο που περίμενα ότι θα το ατμίσω με το ζόρι, και όχι για πολύ, γρήγορα έφυγε το τανκ και μάλιστα όχι με την αηδία που περίμενα ότι θα συναντήσω. Το χτύπημα του στο μέτριο και το ντουμάνι εξαιρετικό, ενώ με ρινική εισπνοή και εκπνοή η Virginίλα έγινε υπερβολική για τα ήδη ζορισμένα γούστα μου. Δεν μου άρεσε. Καθόλου. Και θα αποφύγω να το ατμίσω εκτός αν είναι μεγάλη ανάγκη. Οπότε, όσοι αρέσκεστε στο Virginia σαν γεύση, κάντε το ακριβώς αντίθετο! Νομίζω ότι το 80/100 είναι καλός βαθμός, ιδιαίτερα αν υπολογίσω ότι η άποψή μου είναι εικονική για τα υγρά αυτής της γευστικής άποψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου