Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

The Cellar by House of Liquid - Minotaur V. 1.0 Beta



Στα μηνύματα που αντάλλαξα με το Γιώργο, μου εκμυστηρεύτηκε ότι το minotaur δεν είναι ακόμα πλήρως έτοιμο και ότι στην ουσία θέλει τη γνώμη μου. Αργότερα, μου είπε ότι η νέα του έκδοση είναι κατά περίπου 60% αλλαγμένη σε σχέση με αυτό που κρατάω, και ότι θα μου την στείλει σε μερικές μέρες για δοκιμή. Αποφάσισα να δοκιμάσω το υγρό σαν beta tester, αλλά θα προχωρήσω σε κανονικό review όπως τα δύο προηγούμενα. Θα προσθέσω επίθετο λοιπόν στο Μινώταυρο και αυτό θα είναι το V 1.0 beta(!). Η δοκιμή του κανονικά, σε αγωνιώδη αναμονή για την τελική έκδοση.


Το χρώμα του σε παραπέμπει σε σκοτεινές φάσεις. Θα θυμάστε την φοβερή φωτό του Fotia & Lava Tank by kir fanis όταν πρωτοβγήκε, γεμάτο με ένα κατακόκκινο υγρό. Ε, αυτό είναι! Η αιτία που πολλοί από μας τους DIYδες την ψάξαμε με χρωστικές, καταλήγοντας σε αδιέξοδο, εγώ προσωπικά. Ανοίγοντας το μπουκάλι, μία όμορφη μυρωδιά ήρθε στη μύτη μου. Μυρωδιά πραλίνας φουντουκιού επί το πλείστον, με μία υπόνοια ξύλου. Μου έφερε στο μυαλό τα σοκολατάκια Ferrero Rocher, ακόμα και τη γκοφρέτα που αυτά περιέχουν. Πολύ ωραίο άρωμα που μου κίνησε την περιέργεια για τη συνέχεια. Το υγρό εξαιρετικά παχύρρευστο, χρειάστηκε να περιμένω αρκετά για να γεμίσει η σύριγγα και οι ατμοποιητές μου.
1) Τ3. Κατ’ αρχάς, το κόκκινο υγρό στον Τ3 είναι πολύ εντυπωσιακό. Μπορώ μόνο να φανταστώ πως θα μοιάζει σε ένα SS τανκ, πάνω σε ένα SS mod. Ξεκίνησα τη δοκιμή και εξεπλάγην ευχάριστα. Η γεύση φυσικά, καμία σχέση με τη μυρωδιά. Έντονα τα αρώματα της γλυκιάς πικράδας του φλοιού του πορτοκαλιού, χωρίς όμως να θυμίζει πορτοκάλι. Μάλλον κάτι σε… Campari with a twist έφερνε. Ή μήπως με παρέσυρε το χρώμα? Στις επόμενες τζούρες, το ξύλο άρχισε να γίνεται πιο έντονο. Το ίδιο και η γλυκάδα. Όχι η συνηθισμένη καραμελένια γλυκάδα, περισσότερο η γλύκα της επίγευσης ενός δυνατού ποτού με γλυκές προσθήκες. Κάτι σαν τζιν με σιρόπι λάιμ ας πούμε, αλλά χωρίς την αψάδα. Άρχισαν να εμφανίζονται δειλά δειλά και τα καπνικά αρώματα, σε μικρότερο ομολογουμένως βαθμό από ότι περίμενα. Πλούσιος ατμός, χωρίς πολύ γεμάτη γεύση, και το χτύπημα όπως ακριβώς πρέπει. Στον ατμό που άφησα να ξεφύγει προς τη μύτη, διέκρινα σοβαρές υποψίες αλκοολούχου ηδύποτου, αλλά τα τσιμπηματάκια αυτά δεν άφησαν μακριά επίγευση. Ανέβασα τον Τ3 στο Νο.1 και στα 4 βολτ, και η εντύπωσή μου παρέμεινε η ίδια. Έντονα αρώματα, ουδέτερη γεύση, ελάχιστα καπνικό και από επίγευση ελάχιστο ξύλο. Αποπειράθηκα και στα 5 βολτ, και για τις 3 τζούρες που κατάφερα πριν εισπράξω άνθρακα, δεν άλλαξε τίποτα, εκτός από την ένταση του αρώματος.
2) Καρτοτάνκ. Εδώ το υγρό πέρασε σε άλλο επίπεδο. Το κάρτο έκανε πιο έντονη την καπνική γεύση και τα αλκοολούχα τσιμπήματα στη μύτη. Η γλυκάδα μετριάστηκε αρκετά και οι νότες ξύλου έκαναν πιο έντονη την παρουσία τους. Το ντουμάνι υπερπλούσιο, χωρίς όμως ο ατμός να γεμίζει το στόμα τόσο έντονα όσο τα προηγούμενα. Το χτύπημα παρέμεινε εξαιρετικό αλλά δυστυχώς η επίγευση και πάλι μηδενική. Στα 5 βολτ, η γεύση έγινε απροσδιόριστη, και όπως φαίνεται δεν είναι για πολλά πολλά. Θέλει την προσοχή του.
3) Cisco 306. Εδώ το υγρό άλλαξε τελείως συμπεριφορά. Μπορεί τα αρώματα να έμειναν έντονα, αλλά ενισχύθηκε πολύ η γλυκάδα. Και πάλι η έλλειψη επίγευσης, απογοητευτική.

Συμπέρασμα: Ακριβώς αυτό που μου είπε ο Γιώργος. Δεν είναι έτοιμο. Έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, αλλά ακόμα δεν έχει βρει τον τρόπο να τον δείξει παραέξω. Τα αρώματά του είναι πολύ όμορφα, αλλά αυτό πρέπει να έχει έναν αντίκτυπο και στη γεύση. Η V 1.0 beta λοιπόν μου έδωσε μια πολύ καλή ιδέα για τη συνέχεια, και ελπίζω ότι αυτό θα αποδειχτεί με την κυκλοφορία της τελικής έκδοσης. Θα του βάλω ένα 58/100. Αν το βαθμολογούσα ως έτοιμο υγρό ξέροντας και την εταιρεία κατασκευής, ο βαθμός θα ήταν 30/100. Τις 28 επιπλέον μονάδες, τις παίρνει για το φανταστικό του χρώμα και τις υποσχέσεις και τους ανοιχτούς λογαριασμούς που αφήνει για το μέλλον. Αν το +60% που μου είπε ο Γιώργος ισχύει, τότε αναλογικά, πρέπει να περιμένω να βαθμολογήσω το τελικό με τουλάχιστον 80/10. Ακόμα και στην τωρινή του μορφή, προσφέρει μια καλή λύση σε όσους θέλουν κάτι πραγματικά ουδέτερο, με όμορφα αρώματα. Η έλλειψη επίγευσης, μπορεί να είναι αυτό που ψάχνουν κάποιοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου