Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

After-8 - Candy Shop Introduction


Ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής, η After-8 προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας σειράς, με υψηλή περιεκτικότητα σε VG. Σε κουβέντα που είχαμε με το Γιώργο κάποια στιγμή το Δεκέμβρη, μου είχε πει ότι ετοίμαζε μια τέτοια σειρά, και μάλιστα μου είχε πει για μία γεύση την οποία θα περιέχει αυτή η σειρά η οποία με παραξένεψε. Αυτό θα το δούμε μετά όμως. Πρόσφατα μιλήσαμε πάλι τηλεφωνικά και με ενημέρωσε ότι θα μου έστελνε τις νέες γεύσεις μέσω των συνεργατών του στην Κέρκυρα, το Vape Corner δηλαδή, για να τις δοκιμάσω. Πράγματι, τα έχω κάποιες μέρες στα χέρια μου και τους έβγαλα το λάδι, καθώς τα δοκίμασα σε τανκάτους, σε ντρίπερ ακόμα και σε εργοστασιακό ντουμανάτο με λειτουργία ATC για να δω τι ψάρια πιάνουν. Είναι διαθέσιμα σε 6 γεύσεις, σε νικοτίνες 0 και 3 mg/ml και πωλούνται προς €38,50 ανά μπουκαλάκι των 100ml. Στις περιγραφές που θα ακολουθήσουν, δεν θα αναφέρω τι ατμοποιητή χρησιμοποίησα καθώς είναι κάτι σαν μέσος όρος από τουλάχιστον πέντε ατμοποιητές. Πάμε να τα δούμε ένα ένα λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου